neregistrovaný:
Honza Novobilský
e-mail:
....
8.10 2009 15:15
datum:
Oboum klukům přeji mnoho úspěchů do těchto závodů. Pravidla dovolují start a tak nevidím důvod proč nejít. Jsou na jaře maturity a tak si kluci prostě jen chcou jít na podzim, když na jaře nebudou moct. Je jasné, že to budou favorité, ale každá dieta je velká dřina a tak jim to přejme. Jinak Patrikovi taky hodně štěstí v přípravě, ikdyž toho osobně neznám, ale i tak... Každý ať si dietu zkusí, ať ví oč jde :-)
neregistrovaný:
Honza Novobilský
e-mail:
....
8.10 2009 14:52
datum:
Oboum klukům přeji mnoho úspěchů do těchto závodů. Pravidla dovolují start a tak nevidím důvod proč nejít. Jsou na jaře maturity a tak si kluci prostě jen chcou jít na podzim, když na jaře nebudou moct. Je jasné, že to budou favorité, ale každá dieta je velká dřina a tak jim to přejme. Jinak Patrikovi taky hodně štěstí v přípravě, ikdyž toho osobně neznám, ale i tak... Každý ať si dietu zkusí, ať ví oč jde :-)
neregistrovaný:
broňa
e-mail:
...
6.10 2009 23:50
datum:
neregistrovaný:
ivo
e-mail:
..
6.10 2009 21:31
datum:
..... bez urážek prosím .... díky - Nasser
naposledy editováno: Nasser (6.10.2009 22:09)
uživatel:
Freimen
6.10 2009 21:28
datum:
však klídek, já jsem tu řekl svůj názor a zkušenosti, tys řekl svůj a naše názory se liší, dle pravidel tam nepochybně právo startu Dan má, dle logiky věci (kondiční úroveň vs. mistr ČR daného sportu) už nikoliv
neregistrovaný:
kois
e-mail:
.
6.10 2009 21:27
datum:
Jojo vyhrali, ale moc respectu nebo ucty si timhle nezikasji.. Vsak at si dela kazdej, co chce, pokud to je podle pravidel.. ALe nemuze cekat kladny reakce a nakou uctu, ktera by zrovna v tomto sportu mohla byt dulezitejsi nez naka cena.. A ze to odradi kluky, co mohli zacit je proste FAKT.
neregistrovaný:
ales
e-mail:
..
6.10 2009 21:25
datum:
Nevidím důvod proč by tam nemohli jít. V pravidlech to je dovolený a hotovo.milan šel s Petrem na MČR taky do kulturistiky a pak do fitness a taky tam neměli co dělat protože bylo jasné že vyhrajou

neregistrovaný:
Honza
e-mail:
..
6.10 2009 21:22
datum:
Proč jsou tedy taková pravidla že dorostenci tam mohou jít ? když už tam teda chceme jít tak všichni píší jaká je to srabárna když jsme uspeli na mčr, k čemu to potom je ? to se mám všech ptát jestli tam vubec muzu jít ? to jsem si nemyslel že kvuli tomuhle bude taková aféra....
uživatel:
Nasser
6.10 2009 21:13
datum:
Tohle vůbec nemělo nic společného s tím, aby se Patrik umístil lépe. Tak ho do toho nezatahujte. Řeč byla o tom, že v dorostu se tímto novým pravidlem ztrácí dorostenecká KONDIČNÍ kulturistika smysl
uživatel:
Freimen
6.10 2009 21:06
datum:
Milý Pavle, to mě skutečně rozesmálo, toto není fotbal ani formule1, aby byl nějaký střet zájmů umístit patrika, kdo by z toho prosímtě co měl :)??? Ten důvod je navísost prozaický, naprosto stejně jsem na jaře přemlouval Michala Macuru, aby na kondičních soutěžích nestartoval, ačkoliv to plánoval a měl(a má) právo na nich startovat? Ale safra proč asi vznikla idea soutěží v kondiční kulturistice??? Kdyby na kondičácích startoval Macura, tak zkrátka to všechny potencionální účastníky pro další rok odradí, protože si řeknou, že to vůbec není pro kondičáky, zkus si to otočit. Tímto stylem dojde akorát k tomu, že se sice takový Dan zúčastní, ale další rok si kvůli tomu řekne jiných 5 kluků, že na ty kondiční soutěže se nemá smysl chystat, protože vůbec kondiční nejsou. A to si prosím uvědomte, Váš argument, že je to soutěž jako každá jiná je nesmyslný, jsou to soutěže v kondiční kulturistice, nikoliv všechny ostatní mistrovské a pohárové soutěže ve sportovní kulturistice, to jsou prosím fakta. Ze stejného důvodu už juniorští (vyjma nemedailistů) a seniorští závodníci na těchto soutěžích startovat nemohou, kdyby to byla soutěž jako každá jiná, je to otevřené pro všechny. Je to asi jako kdyby chtěl Jablonický startovat na MČR s argumentem, že je to soutěž v kulturistice, bez ohledu na to, že je profesionál.
Jinak Mildo prosím nelži, Dan soutěžil loni i letos, tzn. závodí již dvě sezóny.
Opět bych rád na závěr zopakoval, že nemám naprosto nic proti Danovi, naopak byl na mém soustředění a z jeho formy jsem měl už tam i pak na MČR velkou radost, fantastická připravenost, jen považuji start mezi závodníky kondiční úrovně za mírně řečeno nešťastný.
neregistrovaný:
Kois
e-mail:
.
6.10 2009 21:03
datum:
Jaky je rozdil hodnot cen na mistrovsti moravy,ceska,CR a soutezich kondicnich? A omezeni na ty medailove pricky bych dal i na dorostence, nevidim duvod proc by dorostenci co vyhrajou mcr meli zkouset kondicni soutez, kdyz sami jsou na urovni junioru a dokonce tam vyhravaji... Ale ty ceny jsou tak zoufaly, ze se ten protein hodi
neregistrovaný:
Honza
e-mail:
..
6.10 2009 20:04
datum:
Souhlasím, ale já osobne mám jen jednu zkušenost a jsme z toho vyklepanej furt :-D
neregistrovaný:
P@trik
e-mail:
kulturistika.net
6.10 2009 20:01
datum:
To, že tam budou kluci z MČR co mají placku, mají více zkušeností jak s přípravou, tak i s vystupováním na pódiu, je pro mě motivací sama o sobě. Přeji všem co se připravují, ať udělají co nejlepší formu a moc se těším na závody.
neregistrovaný:
Honza
e-mail:
..
6.10 2009 19:49
datum:
Milda má pravdu, je to proste soutez v kulturistice, a proř nevyužít toho že tam je kategorie do 18ti let, díky :)
neregistrovaný:
Milda
e-mail:
.
6.10 2009 19:47
datum:
mají pravdu, jsou to závody v kulturistice, Dan byl na závodech 2x a Honza 1x a to že Dan vyhrál titul MČR z něj nedělá kluka který by nemohl závodit v kondičácích. Kluci budou Přestupovat do juniorských kategorií kde už je to o něčem jiném a musí se pořádně připravit. Přeju obou na závodech hodně úspěchů.

neregistrovaný:
pavel
e-mail:
...
6.10 2009 19:37
datum:
Milý freimene mám z toho takový pocit,že to co píšeš má jediný učel a to takový že jde o to , aby tuhle soutez vyhrál šádek č.3 otec mistr čr, milan vícemistr světa, tak je potreba umístit i patrika...a tohle mi nikdo nevyvratí, jinak by totiz nikoho nezajímalo kdo tam jde, pokud vím, tak je to limitovano vekem a ti kluci kteří tam chtejí jít at jdou...
neregistrovaný:
Honza
e-mail:
..
6.10 2009 19:28
datum:
Přesne tak dietu už máme, a navíc co jsem slyšel tak na kondičáky jde i jirka svoboda....byl tam i minuly podzim, jsou to proste zavody v kulturistice :) a patrik šádek má asi nej trenera co muze mít..
neregistrovaný:
Honza
e-mail:
..
6.10 2009 19:26
datum:
Přesne tak dietu už máme, a navíc co jsem slyšel tak na kondičáky jde i jirka svoboda....byl tam i minuly podzim, jsou to proste zavody v kulturistice :) a patrik šádek má asi nej trenera co muze mít..
neregistrovaný:
Honza
e-mail:
..
6.10 2009 19:25
datum:
Přesne tak dietu už máme, a navíc co jsem slyšel tak na kondičáky jde i jirka svoboda....byl tam i minuly podzim, jsou to proste zavody v kulturistice :) a patrik šádek má asi nej trenera co muze mít..
neregistrovaný:
Honza
e-mail:
..
6.10 2009 19:23
datum:
Přesne tak dietu už máme, a navíc co jsem slyšel tak na kondičáky jde i jirka svoboda....byl tam i minuly podzim, jsou to proste zavody v kulturistice :) a patrik šádek má asi nej trenera co muze mít..
uživatel:
Freimen
6.10 2009 19:22
datum:
to beru, ale co vyzkoušet nominaci na MS

??? Jinak si myslím, že kdybys šel na normálních sportovních pohárovkách mezi muže do klasiku, tak tam toho také hodně urveš (viz. GP Vyškov) a ten pohled na tebe co se týče uznání ostatních závodníků a kulturistické veřejnosti bude po takové výzvě (startu a umístění dorostence mezi muži) naprosto jiný, než když vymeteš klukům co jdou zkusit kondičáky všechna umístění...
neregistrovaný:
Dan
e-mail:
..
6.10 2009 18:50
datum:
Jo v pohode ale tak uz mam za sebou 5tydnu pripravy na podzim tak se prece na to jen tak nevykaslu ne?to se mi fakt nechce:(A jit na poharovku do muzu to taky nevim jestli to je dobry napad.Skoda ze nejsou normalni poharove souteze pro dorosty a juniory....
uživatel:
Freimen
6.10 2009 18:30
datum:
Pánové, vy na rw i zde dokola omíláte to samé a netvrďte mi, že sami dobře necítíte, co máme s Milanem či ostatními čtenáři z fóra na mysli. Samozřejmě je fajn, že si může Dan zasoutěžit a má fantastickou formu, kterou mu přeji, ale je rozdíl jít sbírat další soutěžní zkušenosti tím, že půjdu na pohárovky ve sportovní kulturistice např. mužů nebo zkusím nominaci na MS, ale ne tím, jít jako jednooký král "vymést" ceny mezi slepé, čili je to to samé, jako když jdou kolem zprávy, že by Jablonický startoval na pohárové soutěži v ČR s českými závodníky...Možná je jiná doba, ale v letech 2002-2004, kdy jsem v dorostu startoval (a první rok na kondičácích začínal), by takové jednání bylo od kolegů z reprezentačních soustředění bráno jako srabáctví...Však je to na svědomí Dana, aby si sám uvnitř řekl, zda-li se cítí být kondičákem a chce se měřit s kluky, co cvičí kondičně a nebo je vrcholový závodník, mistr ČR v nejtěšžší kategorii, který se chce měřit s těmi nejlepšími (a třeba i v Evropě nebo na světě)...Jinak kritika i do vlastních řad - podobný krok od Milana, kdy startoval letos s Petrem ve fitness čistě za účelem sklizně medailí jsem také odsoudil, takže to prosím Dane neber, že bych proti tobě něco měl, měl jsem ze tvého umístění velkou radost a doufám, že budeš směřovat po maturitě nahoru a nikoliv zpátky se měřit s kondičáky...
neregistrovaný:
Dan
e-mail:
...
6.10 2009 18:16
datum:
Naprosto souhlasim z honzou taky nevidim duvod proc si nezazavodit a jeste k tomu na soutezi kterou porada lubos koumal kazda soutez je motivace

A navic jeste kdyz budu 2roky vynechavat tak to chci jeste vyuzit:)
neregistrovaný:
Honza
e-mail:
..
6.10 2009 17:56
datum:
No jo no, pravidla jsou dána :) a já nevidím důvod proč bych si nemohl znovu zazavodit :-)
neregistrovaný:
Majkl
e-mail:
aasdasd@adss.cz
6.10 2009 17:16
datum:
jak vysokoškolský student může napsat zhlédl? Jinak patrik vypadá jako šašek, ten druhej se snaží, ale na patrikovi je hned vidět, když se něco nepovede a tak to být nesmí
uživatel:
Nasser
6.10 2009 15:57
datum:
Ano, z toho pohledu, že si mohou víc zasoutěžit je to fajn. Ale zato, kluci, kteří normálně cvičí ve fitku a chtějí si jen tak zkusit soutěž, tak je to pro ně z mého pohledu "demotivující", protože to pak nebude pro "kondičáky", ale pro normální závodníky. Prostě se tím stírá rozdíl mezi kondiční kulturistikou a sportovní kulturistikou.
neregistrovaný:
Honza
e-mail:
..
6.10 2009 14:57
datum:
Já jsem za ty pravidla rád, alespon si můžu znovu okusit soutěž :)
neregistrovaný:
...
e-mail:
...
6.10 2009 11:31
datum:
A taky jeste mistra CR dorostu v nejtezsi kategorii

Ale aspon to bude vic zajimave jinak pekne formy

neregistrovaný:
Petr
e-mail:
party-pills@atlas.cz
6.10 2009 11:29
datum:
mladsi bratr nevypada spatne,ma pekne stavene svaly a peknou plasticitu s pomerne hustymi svaly,akorat na 17 je tam porad dost malo hmoty,pokud v budoucnu nabere,bude brat medaile na juniorech v nasledujich letech,potencial na to ma.
neregistrovaný:
Filip
e-mail:
xxx
6.10 2009 11:15
datum:
jste dobry, super formy jsem zvedavej na zavody. a chtel jsem se zeptat broni a taky patrika jaky maji miry? dik drzim palce
uživatel:
86_2009
6.10 2009 06:52
datum:
Velmi pěkné

uživatel:
Freimen
6.10 2009 00:30
datum:
formy kluci! Takhle by měla vypadat kondiční kulturistika, je mi líto, že pravidla tam dovolují vpustit letošního vicemistra ČR v dorostu z nejtěžší kategorie...btw. nepřechází v pozadí ve fitku nervózně dokola ten dementní slovák

???
neregistrovaný:
jonatam
e-mail:
...
5.10 2009 23:15
datum:
za rok se k vam treba pridam

jestli se mi podari udelat forma
neregistrovaný:
jonatam
e-mail:
...
5.10 2009 23:13
datum:
kluci supr forma,,, ve zlinku nam vznika zakladnu kulturistu

?
neregistrovaný:
Michal Sturmic
e-mail:
maikelos@seznam.cz
5.10 2009 22:04
datum:
Brona ma peknou kvalitu, i tvary, nejsou videt moc nohy, ale rekl bych ,ze tobude na prknech vypadat hooden hezky a Patrik: je tam dost videt Milan, akorat v mensim provedeni a Mila ma super figur, takze bych rekl, ze to bude nejak ta placka!!!
neregistrovaný:
BRONÍK
e-mail:
...
5.10 2009 21:39
datum:
Taky děkuji a budu se snažit to ještě vylepšit!!!

neregistrovaný:
P@trik
e-mail:
kulturistika.net
5.10 2009 21:32
datum:
Díky moc všem! Potěší to a hlavně nakopne dál... Ale ještě je hodně práce... Honzi, neboj!


neregistrovaný:
P@trik
e-mail:
kulturistika.net
5.10 2009 21:28
datum:
Díky moc všem! Potěší to a hlavně nakopne dál... Ale ještě je hodně práce... Honzi, neboj!


neregistrovaný:
Karolína
e-mail:
karolinka.4@seznam.cz
5.10 2009 21:25
datum:
Super chlapi))
neregistrovaný:
Ladin
e-mail:
Ladin73@seznam.cz
5.10 2009 21:20
datum:
Super forma držím palce Ladin

neregistrovaný:
HonzaKrepelka
e-mail:
..
5.10 2009 21:14
datum:
Běda jak nedoneseš do školy pohár Paťo :D to s Tebou pak končím :D btw good luck :)
neregistrovaný:
kulturista
e-mail:
...
5.10 2009 21:08
datum:
prepsal sem se.. v 17ti letech:)
neregistrovaný:
kulturista
e-mail:
...
5.10 2009 21:07
datum:
teeda.. v 16ti letech a takovahle postavicka.. nadhera:)
neregistrovaný:
zuzka
e-mail:
...
5.10 2009 20:58
datum:
kluci jste borci,perfektní. Milan dobře trénuje !!! Jen tak dál,držím pěsti.