neregistrovaný:
Eoweng
e-mail:
Xtrew@azet.sk
2.12 2011 21:58
datum:
Mam problem skoncil som 4 tyzden ale uz v tom som mal problem vytlacit bench 6x po 6 serii a som si isty ze dalsi tyzden nezvladnem +2,5kg co s tim ostatne by som snad dale ale ten bench nei :( ako dlho sa to da vyuzivat?
neregistrovaný:
Johny
e-mail:
Johnyjeborec@seznam.cz
13.2 2011 18:56
datum:
Musíš si ten trénink přispůsobit aby ti vyhovoval ja korteho cvičil Po,St,Pá, + musíš dost a kvalitně jíst protože Korte je těžkej trénink na regeneraci
neregistrovaný:
epo
e-mail:
stepa50@seznam.cz
13.2 2011 16:11
datum:
neregistrovaný:
epo
e-mail:
stepa50@seznam.cz
13.2 2011 16:09
datum:
neregistrovaný:
Silwinko
e-mail:
silwinko@azet.sk
26.1 2011 22:55
datum:
nadpis:
Korte je zverinka!
Chlapi, počúvajte ma sem! Môže KORTE tréning trvať aj 2 mesiace?! Nie je to veľa? A tiež som zo začiatku, ako to tu už niekto spomenul, pomerne rýchlo priberal váhy na daných cvikoch aj s kolegom, ale asi bude lepšie sa zmierniť. Však pomaly ďalej zájdeš... Len človek sa občas cíti, tak si prihodí aj 2x v týždni. Som ale rád, že takýto tréning je a že sa k nemu dá kedykoľvek vrátiť, vtedy už človek predsa len vie čo a ako, nejaká skúsenosť pribudne, takže to do puntíku plní. Želám každému úspech v rámci tréningov, nech dosahujete vytúžené ciele :)
neregistrovaný:
Hitman
e-mail:
hitman1@centrum.sk
3.1 2011 15:28
datum:
Honza mas pocit ze na bruchu niesu svaly ? ako by ti to mohlo branit

neregistrovaný:
Honza
e-mail:
spak.ho@seznam.cz
16.12 2010 09:15
datum:
nadpis:
potřeboval bych poradit
ahoj potřeboval bych poradit mohl bych u korte treninku, ve volné dny cvičit břicho aby to nevadilo v rustu svalové hmoty. dík za odpověd
neregistrovaný:
Pr!nc
e-mail:
LoskotP@seznam.cz
30.9 2010 19:51
datum:
Ahoj, tyhle stránky jsou fakt super.Chtěl jsem se prosím jenom zeptat, jel si u tohoto tréninku nějaké rozcvičovací série? Jestli ano, jakou intenzitu a počet opakování jsi zvolil?
neregistrovaný:
Romis99
e-mail:
romis99@seznam.cz
29.9 2010 16:28
datum:
nadpis:
Luke: neumím číst :-D
Díky moc, já to nějak přehlédl
neregistrovaný:
Luke
e-mail:
vymetall@seznam.cz
27.9 2010 15:31
datum:
nadpis:
Romis99 neumíš číst,nebo seš jen línej?
"Nejlepší zkušenost mám s tím, každý další týden přidávat 2,5kg na benchpressu a 2,5-5 kg na dřepu a mrtvém tahu (dále jen MT). Jinak celý týden cvičit ty 3 tréninky se stejnou váhou ve všech sériích."

neregistrovaný:
Romis99
e-mail:
romis99@seznam.cz
26.9 2010 20:05
datum:
Prosim tě, ten bench se má normálně po sérii zvedat váhu, nebo mám jet všechno se stejnou váhou? Díky za odpoveď.
neregistrovaný:
sergio
e-mail:
.
8.7 2010 13:05
datum:
Odpověz si sám, chceš fakt v Kortem jezdim mrtvolu s nataženýma nohama? To by asi moc nešlo. Vím že je to tam napsané, ale jestli má někdo nápady jezdit v KORTEm mrtvolu s nataženýma nohama tak by měl opravdu nabrat ještě nějaké zkušenosti a ještě si něco prostudovat. Technicky - znamená správně, tam není moc na výběr jak dělat MT... (jo ještě SUMO mrtvolu, ale tu bych taky nedoporučil do téhle rutiny). O mrtvém tahu je všude článků dost kde zjistit techniku a hamstringy opravdu celkem slušně zabírájí i při "klasickém silovém" MT (viz: "možná vykolejení z toho, že Vás procvičovaná partie den po tréninku nebolí jako obvykle (ale ta svaly nebuduje!)"). Navíc je do korteho tento cvik zařazen primárně na záda, tak nechápu proč se ptáte na hamstring. Prostě cvičte klasický MT, trošku u treninku přemýšlejte, protože "Train smart" je většinou účinější než "Train hard" a bude to ok. Ne?
něco o technice zde
POWERLIFTING-CZneregistrovaný:
Lukáš
e-mail:
vymetall@seznam.cz
8.7 2010 11:43
datum:
"4) hamstringy v rozpisu hledáte marně, nikdy jsem tuto partii tak nezlepšil jako od té doby, co cvičím technicky MT" taky nevím co je tím technicky míněno,já pokud cvičím MT klasicky silově (rozuměj ne s propnutýma nohama) tak ty hamstringy taky necítím

Ovšem necítit nemusí neprodleně znamenat nezlepšit!? Snad se mi taky nedostane odpovědi od Sergia,že mám na korte ještě čas

Ne že bych byl začátečník,ale nic lepšího než KORTE pro začátečníky neznám.
neregistrovaný:
Lukáš
e-mail:
vymetall@seznam.cz
8.7 2010 11:33
datum:
"4) hamstringy v rozpisu hledáte marně, nikdy jsem tuto partii tak nezlepšil jako od té doby, co cvičím technicky MT" taky nevím co je tím technicky míněno,já pokud cvičím MT klasicky silově (rozuměj ne s propnutýma nohama) tak ty hamstringy taky necítím

Ovšem necítit nemusí neprodleně znamenat nezlepšit!? Snad se mi taky nedostane odpovědi od Sergia,že mám na korte ještě čas

Ne že bych byl začátečník,ale nic lepšího než KORTE pro začátečníky neznám.
neregistrovaný:
sergio
e-mail:
...
7.7 2010 17:16
datum:
samozřejmě jde o klasický MT.

proboha... vždyť jde o silovou rutinu, jestli se ptáš na takové otázky a nenapadne tě to samotného, tak máš na KORTE ještě čas. študuj, študuj!!!

neregistrovaný:
miso
e-mail:
someth1ngsvk@gmail.com
7.7 2010 14:05
datum:
Zdravim..ten MT ma byt s vystretymi alebo pokrcenymi nohami ? nikde to tam nie je zmienene..ale z toho ze citil hamstringy si myslim ze s vystrtymi
neregistrovaný:
Lukáš
e-mail:
vymetall@seznam.cz
29.6 2010 14:36
datum:
Ještě otázka ohledně intenzity,jaké pauzy mezi sériemi a mezi cviky?Dá se ten trénink stíhat v 45minutách?Jen pro představu,za jak dlouho jsi to tak dával?Je to objemovej trénink tak předpokládám,že by intenzita neměla být příliš vysoká.Díkas
neregistrovaný:
Lukáš
e-mail:
vymetall@seznam.cz
29.6 2010 14:11
datum:
Ještě otázka ohledně intenzity,jaké pauzy mezi sériemi a mezi cviky?Dá se ten trénink stíhat v 45minutách?Jen pro představu,za jak dlouho jsi to tak dával?Je to objemovej trénink tak předpokládám,že by intenzita neměla být příliš vysoká.Díkas
neregistrovaný:
Lukáš
e-mail:
vymetall@seznam.cz
29.6 2010 13:52
datum:
Ještě otázka ohledně intenzity,jaké pauzy mezi sériemi a mezi cviky?Dá se ten trénink stíhat v 45minutách?Jen pro představu,za jak dlouho jsi to tak dával?Je to objemovej trénink tak předpokládám,že by intenzita neměla být příliš vysoká.Díkas
neregistrovaný:
Lukáš
e-mail:
vymetall@seznam.cz
27.6 2010 14:32
datum:
nadpis:
po důkladném rozcvičení
dotaz beru z5.Už to vidím,už jsi to psal Jakubovi.

neregistrovaný:
Lukáš
e-mail:
vymetall@seznam.cz
27.6 2010 14:25
datum:
Nepíšeš to tu,ale předpokládám,že před začátkem každé partie je nějaké to zahřátí s dejme tomu 30-40% max.(15-20op.),nebo tam rovnou navalit těch 70%?Chci začít s Kortem příští týden.Nikdy před tím jsem podobný trénink nedělal a věřím tomu,že by mohl fungovat

neregistrovaný:
a
e-mail:
@
18.6 2010 17:41
datum:
super trening, ja nejdem zo 70% lebo posledný tyzden by som isiel drepy na 100% do zlyhania, 58% bohato staci... skusal som pridavat serie ( nie na mrtvy tah) a zacal ma brutalne boliet chrbat, 5 serii bohato staci podla mna to nieje trening pre zaciatocnikov, lebo ked som isiel prvykrat 1.fazu tak ma tiez bolel chrbat, lebo dovtedy som cvicil iba 1,25 roka
neregistrovaný:
matt
e-mail:
matt
3.5 2010 22:38
datum:
jezis to je zas kec... na dřepy namam kolena

spíš nemáš techniku než kolena. bez dřepů si myslím že to moc smysl mít nebude. radši si dej nějaký total body training. tenhle rozpis pro tebe nebude.
neregistrovaný:
Popy
e-mail:
N/A
3.5 2010 19:20
datum:
Zdravim. Kdyz nahradim drepy za legpress (na drepy nemam kolena, a legpress je pro me jistejsi), mam pridat nejakou serii ci opakovani navic? nebo nechat 6x6? :-) diky za odpoved
neregistrovaný:
smile04
e-mail:
sss
14.4 2010 22:48
datum:
diskutujte zde prosím slušně a nejlépe ne po návratu z nějaké hospody se třemi promlemi v krvi, děkuji

naposledy editováno: Freimen (14.4.2010 22:58)
neregistrovaný:
Syfo
e-mail:
N/A
22.3 2010 14:33
datum:
Môžem po prvom týždni korte pridať na benchpress 5kg na drep a mt 10 takto zvyšovať každý týždeň, keď cítim, že to zvládnem? Neni kontraproduktívne, že cez voľné dni behávam plávam alebo boxújem?
Za skorú odpoveď vopred ďakujem
neregistrovaný:
matt
e-mail:
matheus@centrum.cz
22.3 2010 14:32
datum:
Pokud budeš přidávat po 10kg tak se v posledním týdnu dostanes na hodne vysoké čísla oproti startu. Takže jsi buď hodně podhodnotil maxima nebo se pohybuješ v číslech nad 200 kde by přírůstky 10kg odpovídaly. Nezapomeň že první týden tě nemá zničit a je dá se říct lehčí, horší už to bude v posledním týdnu. Takže s tím přidáváním opatrně. Ve volných dnech si taky občas střihnu spinn a jde to, tak bych se toho tolik nebál.

neregistrovaný:
Syfo
e-mail:
N/A
22.3 2010 14:05
datum:
Môžem po prvom týždni korte pridať na benchpress 5kg na drep a mt 10 takto zvyšovať každý týždeň, keď cítim, že to zvládnem? Neni kontraproduktívne, že cez voľné dni behávam plávam alebo boxújem?
Za skorú odpoveď vopred ďakujem
neregistrovaný:
Silwinko
e-mail:
silwinko@azet.sk
25.10 2009 02:59
datum:
Milý Freimen, chcel by som sa len opýtať, čo KORTE a kardio?!? Ako pri takom objemovom tréningu udržiavať tak trochu aj postavu? Díky moc.
neregistrovaný:
70mMyW!53
e-mail:
tommywise@seznam.cz
23.10 2009 15:26
datum:
neni jen MT na zada malo? MT je precehlavne na spodni zada, ale co vrchni zada? nebylo by lepsi tam zaradit jeste pritahy v predklonu?
neregistrovaný:
Jakub
e-mail:
21juan2@azet.sk
20.10 2009 23:14
datum:
Dik moc ..lebo som nad tym dlho rozmyslal a nevedel som nato prist ze ako teda :)
uživatel:
Freimen
20.10 2009 20:33
datum:
ano, přesně tak to i je, všechny série po důkladném rozcvičení se stejnou váhou a přihazovat až další týden...
neregistrovaný:
Jakub
e-mail:
21juan2@azet.sk
20.10 2009 17:41
datum:
mam malu otazku. neviem ci som to dobre pochopil ale precital som "Základem všeho je provedení základních cviků( Bench....... )v 5 sériích po 5 opakováních se 70% maxima...takze ako je to tam na priklade ze 70% maaxima je 70kg ...tak na prvu seriu dam 70kg a na dalsie sa pridava ? ci sa robi vsedkych 5 serii zo 70kg a na dalsi tyzden sa prida cca tych 2,5kg ?....tak som to ja pochopil , tak prosim o upresnenie :)
neregistrovaný:
Jakub
e-mail:
21juan2@azet.sk
20.10 2009 17:38
datum:
mam malu otazku. neviem ci som to dobre pochopil ale precital som "Základem všeho je provedení základních cviků( Bench....... )v 5 sériích po 5 opakováních se 70% maxima...takze ako je to tam na priklade ze 70% maaxima je 70kg ...tak na prvu seriu dam 70kg a na dalsie sa pridava ? ci sa robi vsedkych 5 serii zo 70kg a na dalsi tyzden sa prida cca tych 2,5kg ?....tak som to ja pochopil , tak prosim o upresnenie :)
neregistrovaný:
Jakub
e-mail:
21juan2@azet.sk
20.10 2009 17:38
datum:
mam malu otazku. neviem ci som to dobre pochopil ale precital som "Základem všeho je provedení základních cviků( Bench....... )v 5 sériích po 5 opakováních se 70% maxima...takze ako je to tam na priklade ze 70% maaxima je 70kg ...tak na prvu seriu dam 70kg a na dalsie sa pridava ? ci sa robi vsedkych 5 serii zo 70kg a na dalsi tyzden sa prida cca tych 2,5kg ?....tak som to ja pochopil , tak prosim o upresnenie :)
neregistrovaný:
roman
e-mail:
necikk@centrum.cz
29.9 2009 13:03
datum:
takze jestli trenink korte chapu dobre opjedu treba bezn kdyz mam maximalku 120 tak pojedu 84 kg po 5 opakovani a peti serii a chtel sem se zeptat kdyz mam vetsi silu a dal bych i vice nez 5 zdvihu na benz mam je dat nebo jet ciste porad tech 5??diky za radu chlapi
neregistrovaný:
ReNzoR
e-mail:
Raptor_zv@azet.sk
7.8 2009 23:22
datum:
Ak by si bol poriadny čitateľ alebo ovplýval aspoň vlastnosťou pochopiť článok .. tak ti nepojde dokopy - objemový tréning na chudnutie .. hehe:D
neregistrovaný:
Martin
e-mail:
sento444@zoznam.sk
23.3 2009 17:15
datum:
zdravim chcem sa spytat ci sa KORTE trening moze kombinovat z kardiom ... napr.pondelok cvicim a utorok beham alebo boxujem...prosim napiste co si o tom myslite ...dakujem
neregistrovaný:
karol
e-mail:
rak8006
5.3 2009 21:06
datum:
ahoj da sa tento trening pouzit aj na chudnutie?
uživatel:
tetomi
22.1 2009 22:49
datum:
ahoj všichni mám otázku myslíte že je dobré ze dne na den přejít s redukčního tréninku na objemový ?
uživatel:
tetomi
22.1 2009 22:49
datum:
nadpis:
smazáno: tetomi (22.1.2009 22:49)
neregistrovaný:
tetomi
e-mail:
tetomi@seznam.cz
22.1 2009 22:22
datum:
ahoj všichni mám otázku myslíte že je dobré ze dne na den přejít s redukčního tréninku na objemový ?

neregistrovaný:
Chimera
e-mail:
bliZZard@seznam.cz
29.8 2008 18:03
datum:
zdá se mi to a nebo v jednom příspěvku urážíš toho, koho žádáš o radu? To jsem ještě neviděl

naposledy editováno: Freimen (29.8.2008 22:21)
uživatel:
Freimen
27.8 2008 22:54
datum:
nadpis:
chimera - plagiát!
Když si pozorně prohlédneš ten článek, na který jsi poslal link, nezdá se ti, že je to zkopírovaný a lehce upravený tento můj článek

. Nevím, co tu píšeš o nějakém 5-8x5, když v tom článku má ještě červěně vyznačeno to mé 6x6

a stejné věty, které jsem zde napsal, opravdu mě to rozesmálo, jak tvoje reakce, tak ubohý plagiátor autor na bodyzone

PS: všiml jsis té mé nenápadné věty napsané TUČNÝM písmem : "
Předem musím upozornit, že jsem si tento trénink malinko poupravil, aby se hodil do kulturistické přípravy."

???
naposledy editováno: Freimen (27.8.2008 22:59)
neregistrovaný:
Chimera
e-mail:
GhostCamp@seznam.cz
27.8 2008 22:36
datum:
Jej všude každý píše něco jiného. Tady na body-zone http://www.body-zone.cz/c-Korte-Objemovy-trenink-136. Píšou tam na doplňkové cviky 4x8 a ne 4x10 - to mi přijde, že bych ten sval akorát více napumpoval jenom a ještě k tomu zbytečně. A klidně u squatu a deadliftu se může dělat 5-8x5. Tento trenink jezdím už pár týdnu a ztm je to v pohodě.


neregistrovaný:
matheus
e-mail:
matheus@centrum.cz
25.8 2008 23:10
datum:
jestli si myslíš že ten split je dobrý trénink pro začátečníky, tak bys měl vrátit licenci a jít se ještě trošku dovzdělat. Pokud je začátečník zdravotně v pohodě a celkem ve formě, KORTE je rozhodně dobrá volba a pod dozorem trénéra v tom nevidím problém.
neregistrovaný:
trenér
e-mail:
fgfgf
23.8 2008 13:15
datum:
nadpis:
tobě bych se nesvěřil!
Nevim co tím získáš, když mě budeš napadat, ale uznání to rozhodně nebude. Už to o tobě něco vypovídá. Pokud se řídíš heslem "přibrat za každou cenu", tak ať. Já mam svědomí čistý. A klienti si rozhodně nestěžujou. Nazdar!!
uživatel:
Freimen
22.8 2008 18:51
datum:
nadpis:
rádoby trénérovi :)
upřímně mě šokuje, že se se svými znalostmi uživíš, opravdu není nic horšího než někdo, kdo si udělá za pár týdnů licenci a přitom neví vůbec nic o tom, jak to chodí v praxi a nebo jak to chodí v lidském těle...(to, že mluvíš v množném čísle a přitom se ani nepředstavíš a ani neumíš psát, to už mě na internetu ani nešokuje:-)
1. kluk z 22.3. píše :
jde mi hlavne o objem..ptal jsem se trenera v posilovne a ten mi navrhl treninkovy plan:po-prsa+biceps, st-zada+triceps, pa-nohy+ramena ale tento jeho trenink mi neprijde moc dobry v tom ze je v nem velke mnozstvi cviku na jednu partii a zaroven je partie procvicena pouze jednou tydne - jinak řečeno, naštěstí dnes už i každý začátečník ví (narozdíl od mnoha papírových trenérů), že sval roste po tréninku 24-36h dle velikosti partie a právě proto, že je dotyčný naturál a začátečník, je naprostý nesmysl procvičovat partii jen 1x týdně (pokud bys měl elementární znalosti z fyziologie, musel bys tohle vědět). Proto právě bez chemické podpory je nejlepší procvičit tělo 3x týdně full-body tréninkem.
2. píšeš, že začátečník si nedříve musí vybudovat "silnej svalovej korzet" - řekneš mi jaká rychlejší cesta k němu vede než cvičit právě Korteho, který je nejlepší objemový trénink vůbec? Řekneš mi, kterým tréninkem se rovnoměrněji procvičí celé tělo než právě tréninkem, kde se používají cviky na celé tělo


???
3. ta anomálie páteře mě pobavila, no ty jsi tedy pokrytec

- to je asi jako kdyby jsi mi pod mým článkem o dietě vytýkal, že jak si můžu dovolit daný jídelníček doporučovat, když nemůžu vědět, jestli někdo ze čtenářů netrpí cukrovkou

...Navíc tento trénink je vhodný právě proto, že se necvičí do selhání a nejde se až na maximálky, proto je mnohem bezpěčnější něž nějaký split, rovněž jsem danému člověku ve své reakci napsal toto :
Každopádně se někoho zeptej na správné provedení jednotlivých základních cviků, je velmi důležité se je naučit správně....Navíc dotyčný sám píše, že mu jde hlavně o objem, nikoliv o nějaké korekční cviky na špatnou páteř...
4. vidět se píše s měkkým i
neregistrovaný:
trenér
e-mail:
lll@seznam.cz
22.8 2008 15:36
datum:
Nevim co máš za školu, ale měli by se ti obloukem vyhýbat všichni začátečníci. Chci reagovat na tvoji odpověď z 22.3. 2008 kdy si začátečníkovi rozmluvil tréninkovej split od trenéra a vecpal si mu korteho. Sám se živím jako trenér a s ostatníma nad tímhle jen kroutíme hlavou!! Dát začátečníkovi naturálovi skoro powerlifterskéj trénink je naprostej hazard. On si nejdřív potřebuje vybudovat silnej svalovej korzet a rovnoměrně procvičit celé tělo. Navíc 70% maxima je dost a ta páteř se zatěžuje, nehledě na to, že si ho nevyděl a nevíš jestli nemá nějaké anomálie v zakřivení páteře. Pokud mu ten trénér udělal diagnostiku, tak ví nejlíp sám jak sestavit trénink!!!
neregistrovaný:
Wlado
e-mail:
wkxxx@azet.sk
22.7 2008 12:18
datum:
postupne mam zvysovat vahy aj v doplnkovych cvikoch?
neregistrovaný:
matheus
e-mail:
matheus@centrum.cz
31.5 2008 20:04
datum:
Když si dáš rozumnou váhu a pozor na techniku tak se nemusíš ničeho bát... po 2 týdnech si na to zvykneš a naučíš se to pořádně provádět. To ti dá víc než kdybys to měnil a z mrtvého tahu tě budou při správném postupu bolet mezilopatkové svaly víc než spodek, tak buď v klidu. Nic neměň a nauč se to pořádně cvičit
neregistrovaný:
Kefeus
e-mail:
hrasek32@seznam.cz
31.5 2008 19:49
datum:
Ahoj , potreboval bych poradit ohledne drepu a mrtveho tahu . Myslite ze by se drepy s cinkou dali nahradit drepy ve stroji ? Z mrtveho tahu mam strach , je mi teprve 17 a bojim se ze se mi stane neco se zady :( Neslo by to nahradit jenom temy shyby ? Jo a jeste sem se chtel zeptat , myslite ze z tehle cviku posily i bicepsy ? dekuju za pripadnou odpoved . Jinak super clanek , to je primo na metal .) !
neregistrovaný:
nimh191
e-mail:
asdf
22.5 2008 21:26
datum:
zdar....kdo uvazujete o korteo tr, tak doporucuju....jel jsem trochu pozmemeny trenink, kde byl prvni mesic na zajeti organismu a druhy na ostro...behem prvniho mesice jsem (i prestoze jsem jedl jak prase) shodil asi 3-4 kg....a behem dalsiho mesice jsem je nabral z5. co se tyce vah...benchoval jsem asi s 65kg do te doby, ted si jedu s 80kg napohodu to same i jine partie...
neregistrovaný:
nimh191
e-mail:
asdf
22.5 2008 21:16
datum:
zdar....kdo uvazujete o korteo tr, tak doporucuju....jel jsem trochu pozmemeny trenink, kde byl prvni mesic na zajeti organismu a druhy na ostro...behem prvniho mesice jsem (i prestoze jsem jedl jak prase) shodil asi 3-4 kg....a behem dalsiho mesice jsem je nabral z5. co se tyce vah...benchoval jsem asi s 65kg do te doby, ted si jedu s 80kg napohodu to same i jine partie...
neregistrovaný:
nosval
e-mail:
bentrix@seznam.cz
17.5 2008 13:59
datum:
cau chtel sem se zeptat jestli muzu jezdit misto francouzkych tlaku kliky na bradlech se zatezi, bradla cejtim daleko vic nez francouzky tlaky a mam i lepsi prirustky dik

uživatel:
Freimen
5.5 2008 22:11
datum:
jo, pojedeš 4x10x25kg a za týden, dva 4x10x30kg atd., pointa je v tom, že váhu přidáváš v rámci dalších tréninků, ne v rámci jednotlivých tréninků v sériích
neregistrovaný:
Hoogoo
e-mail:
sfsfsffssff
5.5 2008 21:46
datum:
Nebo např. 10x15kg,10x20kg,10x22,5kg a 10x25 kg ??
neregistrovaný:
Hoogoo
e-mail:
sfsfsffssff
5.5 2008 21:34
datum:
Nebo např. 10x15kg,10x20kg,10x22,5kg a 10x25 kg ??
neregistrovaný:
Hoogoo
e-mail:
tomasjedno@seznam.cz
5.5 2008 21:32
datum:
Jasny tak, ze kdyz treba cvicim biceps nejvic s 25kg (10 opakovani) tak pojedu 4x25 ?

uživatel:
Freimen
5.5 2008 21:24
datum:
ne, ty doplňkové cviky se jedou 4x10, jak je napsané v rozpisu
neregistrovaný:
Hoogoo
e-mail:
tomasjedno@sseznam.cz
5.5 2008 21:18
datum:
Zdarvim, chci se zeptat zda mam stema 70% zacinat i u tech doplnkovych cviku ? Nebo ty doplnkovy cviky jed jako pyramidu ?

uživatel:
Freimen
20.4 2008 19:12
datum:
děkuju, je to od tebe milé


neregistrovaný:
lawer
e-mail:
....
20.4 2008 17:41
datum:
Dík. Dobrej nápad (ale zkusim spíš kolo než to plaváni :)...) Jinak musím opravdu ocenit preciznost, se kterou se věnuješ osvětě v péči o tělo mezi fitness nadšenci. Fakt dobrá práce, a držim palce, ať ti dopadnou dobře ty zdravotní věci....
uživatel:
Freimen
20.4 2008 14:00
datum:
no v tom případě cviči korteho jen v sobotu a v týdnu a ten třetí den si jdi třeba zaplavat. Pro budování postavy, dobré kondice a formy má cenu každý pohyb...
neregistrovaný:
lawyer
e-mail:
....
20.4 2008 12:59
datum:
Frei, prosím tě, nemám ambice soutěžit, ale trochu při sedavém zaměstnání udržuju postavu. Chci zkusit korte, ale bohužel se do posilovny dostanu jen sobota, neděle a jeden den v týdnu... Má to vůbec cenu? dík
neregistrovaný:
matheus
e-mail:
matheus@centrum.cz
31.3 2008 17:44
datum:
jasný, jasný, teď to jedu

uživatel:
Freimen
31.3 2008 15:09
datum:
jj, ale raději ještě lépe zařaď na týden tu GVT variantu deloadu : http://www.kulturistika.net/trenink-odpocinkove-faze-deload
neregistrovaný:
matheus
e-mail:
matheus@centrum.cz
31.3 2008 15:00
datum:
v deloadu to che úplný totální klid? nebo si můžu dát sem tam jemně břicho? brigádničím ve fitku, když už tam budu, tak bych to něak zužitkoval.

uživatel:
Freimen
27.3 2008 09:48
datum:
tady je to vše rozepsané : http://www.kulturistika.net/trenink-odpocinkove-faze-deload
neregistrovaný:
matheus
e-mail:
matheus@centrum.cz
26.3 2008 22:22
datum:
Teď dojíždím Korteho, mám ten týden GVT jet podle normálního rozpisu který je u GVT. Nebo je na to nějaká modifikace?
neregistrovaný:
matheus
e-mail:
matheus@centrum.cz
22.3 2008 16:53
datum:
Jsem z Ostravy a zas tak mladej nejsem, věk 22 ale furt se beru za mládež

, a na to že bouchám 3 roky to není nijak valné. Nejsem dost důsledný. Beru to spíš rekreačně
neregistrovaný:
g5
e-mail:
...
22.3 2008 16:52
datum:
Díky za odpověď...pojedu korteho


uživatel:
Freimen
22.3 2008 16:42
datum:
no a odkud valstně jsi, že nepřijedeš na sraz mládeže

??? Ještě mám asi 1-2 volná místa..
neregistrovaný:
matheus
e-mail:
matheus@centrum.cz
22.3 2008 15:59
datum:
dík moc, to stím GVT mě nenapadlo.

vypadá to fajn. určitě to zařadím.
Ale běda Ti jestli se pleteš Frei

to by znamenalo průser pro většinu fitnessácké mládeže v ČR

protože jsi snad jediný kdo se o nás stará

neregistrovaný:
Andrej
e-mail:
-
22.3 2008 15:48
datum:
Freimen: Asi to bude uz otrepane, ale vrela vdaka za pomoc a ochotu, velmi si to vazime co pre nas robite :)
uživatel:
Freimen
22.3 2008 14:55
datum:
kluci, pokud týden relaxace, tak ale až po týdnu GVT, jak je to tady na stránkách rozepsané v tom sezónním rozpisu s návaznostmi tréninků : tzn. po kortem ihned na týden GVT (z toho vytěžíte maximum a tělo dostane výborný šok), pak týden úplně klídek a pak na 6-8 týdnů ten kulturistický těžko-lehký split

neregistrovaný:
matheus
e-mail:
matheus@centrum.cz
22.3 2008 14:15
datum:
mluviš mi z duše...
zítra začínám poslední týden Korteho (fakt jsou výsledky i když jsem udělal spoustu chyb kterým s e příště vyhnu) pak bych to viděl na týden relaxace a pak těžkolehký split

neregistrovaný:
Andrej
e-mail:
-
22.3 2008 13:53
datum:
Ja prave koncim korte a musim dat Freimenovi zapravdu, ze je to fakt lepsie ako take tie klasicke cviky. Otazka na Freimena: Rozmyslam, ze si po korte dam tyzden deload a nato 4-6 tyzdnov tazko-lahky split.. je to tak rozumne alebo by bol za tym vhodnejsi iny trening?
uživatel:
Freimen
22.3 2008 12:59
datum:
Ahoj, ten trenér je naprostý laik, který by měl jít roznášet noviny, za tím si stojím : mladému klukovi - naturálovi napsat takový split je úplně to nejhorší, co by ti mohl dát, s tím bys ani za rok nijak nevypadal. Rozhodně zařaď Korteho, je vhodný i pro začátečníky, protože cvičíš s váhami kolem 70 % maxima, tzn. nezatěžuješ příliš ani páteř, ani CNS. Každopádně se někoho (toho trenéra ani omylem) zeptej na správné provedení jednotlivých základních cviků, je velmi důležité se je naučit správně. Každopádně ti garantuju, že pokud se budeš držet rozpisu, tak než začne období tíle a sukýnek, budeš mít pěknou svalnatou postavu (za předpokladu, že k tomu budeš správně jíst). Korte je jednodušše nejlepší objemový trénink...
neregistrovaný:
g5
e-mail:
...
22.3 2008 10:34
datum:
Cau Frei, hele je tento trenink vhodny i pro zacatecniky?..jde mi hlavne o objem..ptal jsem se trenera v posilovne a ten mi navrhl treninkovy plan:po-prsa+biceps, st-zada+triceps, pa-nohy+ramena ale tento jeho trenink mi neprijde moc dobry v tom ze je v nem velke mnozstvi cviku na jednu partii a zaroven je partie procvicena pouze jednou tydne..dik za odpoved

uživatel:
Freimen
17.3 2008 21:58
datum:
viděl bych to mezi 90 a 120s
neregistrovaný:
BGS
e-mail:
nemam :P
17.3 2008 21:32
datum:
kolko by mali byt prestavky medzi jednotlivymi seriami daneho cviku?
neregistrovaný:
....
e-mail:
....
14.2 2008 16:52
datum:
Jistě,osobně si myslím že by to byl přínos z hlediska odpočinutí od těžkých vah...
neregistrovaný:
Luke
e-mail:
xxx
13.2 2008 18:37
datum:
Chtěl jsem se zeptat, jestli by šlo po tomto rospisu Korte zařadit HST? samozřejmě by byl mezi těmito tréninky týdenní deload.
uživatel:
Freimen
10.2 2008 21:34
datum:
tak např. u benche činku spouštíš kontrolovaně až dolů 2sekundy, bez zastavení jí jednosekundovým opakováním zvedneš nahoru a ihned bez pauzy začneš další opakování...
neregistrovaný:
Luke
e-mail:
xxx
10.2 2008 19:52
datum:
Co to znamená tempo 2010? dík za odpověď
neregistrovaný:
y
e-mail:
y
23.11 2007 16:58
datum:
nadpis:
smazáno: Nasser (23.11.2007 18:02)
neregistrovaný:
slipkorn
e-mail:
swbhjxhj@jodi.cz
29.10 2007 15:14
datum:
je to dobry trenink....!


uživatel:
Freimen
27.10 2007 23:54
datum:
Nezlobte se, ale mě vždy fascinuje, když někdo nečte celý článek...Ale chápu, že jste ze staré školy a tak úvod přeskakujete, avšak skutečně i Vy byste si jej měl přečíst - dnes skutečně víme, že tvar svalu je dán geneticky a procvičovat každý z 8 úhlů je hloupost (pokud nejste závodní kulturista)...Ten trénink je navíc na 4 týdny, vše je zde napsané. 4x týdně by takový trénink cvičit nešlo, leda že byste byl Serge Nubret, 4x týdně by to neuregeneroval ani 30letý člověk v kůře (při začátku na 70% maxima 4x týdně), natož pokud jste měl nyní přestávku...Takže pokud ten trénink chcete zkusit, začnětě raději na 65% maxima a skutečně jen 3x týdně. Hodně štěstí.
neregistrovaný:
jarda
e-mail:
zavreljaroslav@centrum.cz
27.10 2007 22:41
datum:
Je mě 46let posiluji delší dobu ale měl jsem delší přestávky.Váš korte je až dost jednoduchý a podle mě se hodí do silového trojboje než do kulturistiky třeba na záda mt to je opravdu málo na záda to je jen zpevnovač potom těžko budete mít tzv véčko jinak samozřejmě to zkusím protože nekdy méně znamená
znamená hodně.Chtěl jsem se zeptat zda můžu trénovat 4týdně mě by to vyhovovalo zatím nemám žádné potíže a jeden den volna mě stačí.
uživatel:
Freimen
26.10 2007 15:27
datum:
tak hodně štěstí

neregistrovaný:
Laďa
e-mail:
kopecky.lada@email.cz
26.10 2007 08:36
datum:
promiň že se ozívám až dnes ale včera jsem byl mimo dosah e-mailu.problém s koleny mám z fotbalu,a taky z kotníky,aji když jedu na multipresu,tlaky,hacken tak mě to pobolívá,klasické dřepy občas jedu aji s činkou v předu,jenom sem měl strach,když pojedu 3x týdně dřepy 4 týdny,tak abych vůbec chodil a musím se šetřit je mě 38 let

uživatel:
Freimen
24.10 2007 13:45
datum:
tak samozřejmě, že pokud nemůžeš klasický dřep, tak je lepší dát multipress než nedřepovat vůbec...Ale zkusil bych spíš to koleno nějak léčit (při tréninku držet v teple) a najet pak zase na normální dřepy. Co s těmi koleny přesně máš?
neregistrovaný:
Laďa
e-mail:
kopecky.lada@email.cz
24.10 2007 12:50
datum:
Korte-Pro Freimen:Můžu místo klasických dřepů to jet na multipresu,mám potíže s kolenami,jedu to druhý týden,začal sem benč 100kg,MT 120kg,dřep na multipresu 105kg,teď jsem přidal 2,5kg.
neregistrovaný:
Zbyna
e-mail:
PhilHea@email.cz
3.10 2007 18:10
datum:
Pro Freimen: Jaké doplnky stravy mi doporucís pri treninku Korte. Myslím co je lepsí brát protein nebo gainer nebo protein s gainerem a dalsi doplnky a kdy to brát. Stravu se snazím dodrzovat. Díky za odpoved

uživatel:
Freimen
3.10 2007 16:57
datum:
má, ale vzhledem k tomu, že nejsme na přednášce FTVS, ale v sérií článků pro mladé kluky, tak jsou to rozpažky tak, jak to nazývá valná většina kluků i závodníků...
neregistrovaný:
rigos
e-mail:
Rigos@centrum.cz
3.10 2007 16:31
datum:
jo neni tam nahodou preklep nema tam byt misto rozpazovani v sede s jednoruckami upazovani v sede s jednoruckami?
neregistrovaný:
sergeras
e-mail:
2.10 2007 17:20
datum:
tak jestli ti to spaluje tuk tak bys mel zacat poradne jest. Jinak genetika neni jen otom jak velkej budes met biceps. A 36cm pochybuji ze bude tva hranice teda pochybuji ze to bude hranice pro nekoho
neregistrovaný:
ivo2
e-mail:
Munch007@azet.sk
2.10 2007 16:38
datum:
Ano setky serie s 70%. Piramidu nerob!
neregistrovaný:
Tomáš
e-mail:
Psycho114@seznam.cz
30.9 2007 16:36
datum:
to se má všech pět serií odjet se stejnou váhou jako těch 70%? nebo se to má dělat piramidou
neregistrovaný:
Horac
e-mail:
jancaco@seznam.cz
29.9 2007 18:25
datum:
Tak jsem začal trénovat ten váš trénink na nabrání svalů ale zdá se mi že mi to spaluje nějak rychle moje tuky na břiše.Zatím jsem jen jen 2 tréninky a protože se mi zdáli moc lehký tak jsem delal víc opakování a sérií.To bude možná tím co?Jo a mam strašnou genetiku, už snad rok se nemůžu dostat na větší obvod bicepsu než 36cm

To bude asi moje genetická hranice
neregistrovaný:
aaaaa
e-mail:
s
27.9 2007 18:11
datum:
stejně su největší korba já aji bez korteho hahaha
neregistrovaný:
aaaaa
e-mail:
s
27.9 2007 18:11
datum:
stejně su největší korba já aji bez korteho hahaha
neregistrovaný:
etc.
e-mail:
ramasa@seznma.cz
26.9 2007 15:19
datum:
jo diky, no ja sem nad tim prave premyslel a sem na tom stejne proste musim met vsecko stejne i pod bencem se rovnam jak magor nez lezim rovne atd. diky za odpoved mej se

uživatel:
Freimen
25.9 2007 17:51
datum:
rozhodně je to jedno, já např. cvičím výhradně nadhmat, abych zatěžoval obě strany dokonale symetricky - do 110kg jedu bez trhaček a výš už s nimi...Měj se hezky.
neregistrovaný:
etc.
e-mail:
ramasa@seznam.cz
25.9 2007 15:58
datum:
mel bych dotaz, u te mrtvoly je jedno jestli mam uchop na stridacku nebo jen nadhmat?
neregistrovaný:
marse
e-mail:
marcel007@seznam.cz
20.9 2007 22:34
datum:
Myslím že Korte je jakt dobrý trénink pro lidi co nemají z jakéhokoli důvodu zájem trávit v posilovně dlouhou dobu, nebo více dní v týdnu. Vejde se do 45 minut a pokud ho odtrénuju tak jak se patří i těch třičtvrtě hodiny se zdá jako půl dne. Po prvních dvou týdnech jsem zjistil, že absolutně nemá smysl hlídat si kalorie. Ba naopak, místo toho abych přibral, tak jsem zhubl dvě kila. Takže jediné co mě napadlo bylo fudrovat do sebe všechno kvalitní jídlo co jsem kde splašil po heslem...kdykoli, cokoli, ale hlavně ať je toho hodně

Prostě po třech takto těžkých dnech pálíte jak lokomotiva a je fakt že už po měsíci jsem dorovnal ty dvě lilča a další 2,5 přidal. Nemluvě o tom že jsem si zvedl maximálku na MT o 10 kg. Ale asi určitě to nebude trénink na rýsování, to je mi dle výsledků jasný. (nebo že by to bylo těma pizzama?

)
uživatel:
Freimen
20.9 2007 17:29
datum:
raději těch 20min průměrnou intenzitou (prostě aby jsi se neschvátil, tím bys spaloval jen glykogen a svaly)
neregistrovaný:
dex
e-mail:
dexin@centrum.cz
20.9 2007 17:22
datum:
to Frei: takhle: jde mi spíše o vyrýsování=> malinko o shozeni tuku (ve svem tele mam 10%),tak mi pls rekni zda je dobre behat 15-20 minut s mensi intenzitou/vetsi(o neco) intenzitou nebo 40-50 minut take s kratsi intenzitou, nevim ktery si mam vybrat prave z tech dvou

, predem dik za odpoved
uživatel:
Freimen
20.9 2007 17:01
datum:
to je o tom, že my nemůžeme vědět, o co ti jde...Pokud chceš nabrat hrubou hmotu, neběhej vůbec, pokud chceš nabrat čistou hmotu (ale trénuješ z nějakého důvodu výbušnost, např. atletika), tak si dej např. desetkrát stovku a pokud potřebuješ shodit tuky, tak běhej malinko pomaleji, aby se z nich brala energie...
neregistrovaný:
dex
e-mail:
dexin@centrum.cz
20.9 2007 16:23
datum:
to Frei or all: pls poradte mi, do posilky chodim vzdy Po-St-Pa a beham Ut-Ct-So-Ne, beham tak 20 minut s velkou intenzitou, je to spravne nebo mam radeji behat 40 minut a tu intenzitu snizit ??? pls poradte nekdo
uživatel:
Freimen
20.9 2007 14:26
datum:
OK, matěji, mě to ale fungovalo perfektně a myslím si, že klukům v přípravě, kteří drží jídlo a regeneraci to bude fungovat také...Nemluvě o tom, že prostě mladé kluky by neuspokojilo trénovat s tak lehkou váhou a akorát by si buď přidali nebo zařadili i další cvil a úplně by to destruovali...
neregistrovaný:
matejkorvin
e-mail:
sss@sss.sk
20.9 2007 13:47
datum:
cha cha: dik za tip, aj som si myslel, ze to je nejaky zaciatocnik. Ono najhorsie na regeneraciu su pre mna jednoznacne drepy. Nemam ich celkovo rad a kazde kilo je vydrete. Mrtvolu dokazem zregenerovat rychlejsie (asi som mutant). A bench je uplna flakacka - mozem ho ist aj sice 3x tyzdenne tazko, ale len urcitu dobu.
Freimen: normalni kulturisti nie su zvyknuti na taky objem prace na tychto troch zakladnych cvikoch 3x do tyzdne. Preto je podla mna zbytocne na zaciatku davat takuto vysoku intenzitu, ked by rovnako dobre fungovala aj nizsia. Na objem je dobre robit velke skoky (radsej zacat nizsie a zvysovat tyzdenne napr. o 4%). Nehovorim, ze mas prepisat ten clanok, len pre inspiraciu do buducnosti

uživatel:
Freimen
19.9 2007 23:05
datum:
co ti na to mám odpovědět? Když vyměníš MT za MT s napnutýma nohama, bude efekt tréninku pouze 84%? Raději někoho zkušenějšího popros, ať ti mt ukáže, jak se má správně provádět. Já osobně to dělám nadhmatem s postojem na šířku ramen...U dřepu stůj opět s nohama na šířku ramen a špíčky směřují dopředu, ne do stran...Ale opět, pokud to uděláš se špičkami mírně dopředu, jistě tím celý trénink nedestruuješ

neregistrovaný:
12345
e-mail:
@
19.9 2007 20:41
datum:
mohl bys mi psl na to odpovedet co jsem psala 19.9. 13:05 dekuju moc a popr. i na to jak hodne bych mela mit rozkrocene nohy pri drepu jestli asi tak na siri ramen a spicky mirne ven?
uživatel:
Freimen
19.9 2007 18:54
datum:
tak znova - tenhle článek je součástí seriálu příprava na závody - pochopitelně, že se předpokládá, že ti kluci budou mít dokonalý jídelníček i regeneraci, když se chystají na republiku...Nevěřím tomu, že nejde uregenerovat 5x5 3x týdně, když začneš na 70% a budeš přidávat každý týden 2,5-5kg, mě to makalo perfektně...
neregistrovaný:
cha cha
e-mail:
uhlirjaromir@seznam.cz
19.9 2007 16:54
datum:
nadpis:
Ještě k těm procentům
Chtěl bych to dokončit... ono se taky může stát, že nakrásno to půlka lidí s těma procentama zvládne a půlka se odpálí... Jako dogmatickej návod pro každýho by se mi to taky nezdálo vhodný začít na 70% .. radši níž a v průběhu přidat, když se to bude zdát lehký.. To je lepší než skončit třetí týden přetrénovanej.
neregistrovaný:
cha cha
e-mail:
uhlirjaromir@seznam.cz
19.9 2007 16:49
datum:
Vím. Nikdy jsem dřep ani mrtvolu u korteho nenadhodnotil. A nikdy mi dřep ani mrtvola nepřišli kdovíjak lehký. Tam sem nechával originální procenta. bench zvládnu s vyššíma procentama klidně. ten bych skousnul klidně tuhej 3x týdně (to jsou začátky a léta obsese prsama, který se mi teď vrací)
Ale poslední dobou to x lidí odjelo i svyššíma procentama, takže si netroufnu říct, že to nejde.
Mimochodem, jestli chceš vědět, kdo je dayn, zadej si jeho nick do googlu.
neregistrovaný:
matejkorvin
e-mail:
sss@sss.sk
19.9 2007 16:14
datum:
dayn, nikto neni zvedavy na tvoje arogantne zvasty. Ja som len napisal moje pripomienky a ty si zacal do mna rypat. Zabudni na Michalika, vyvoj ide dopredu a stale sa prichadza na efektivnejsie systemy. Stavim sa, ze si ten typ, co cvici klasicky split a pochvaluje si, ako sa znicil a napumpoval v posilovni a ze to bude zase super svalovka
cha cha: zacinat na 70% a pridavat kazdy tyzden 2,5% znamena stvrty tyzden ist napriklad bench 6x6 s 80%. Pre mna to znamena 112kg a mam vyskusane, ze 5 opakovani s touto vahou su uz na hrane a skoncil by som pretrenovany jak svina.

neregistrovaný:
12345
e-mail:
@
19.9 2007 13:05
datum:
mohla bych misto klasickych mrtvych tahu dat mrtvy tak s natazenyma nohama a s tim ze cinku nepokladam na zem?u klasiky bych si nebyla tak jista v technice.
jde mi o to jestli s tim hodne "uskodim"/uberu/ kdyz bych to tahle vymenila
neregistrovaný:
DAYN
e-mail:
@
18.9 2007 20:55
datum:
1. s tím co jsi napsal o procentech souhlasím, jen jsem útočil na názor "ohledně přesného procentuálního znázornění zátěžte v kortem", kdyby si každý kulturista počítal celý trénink na kalkulačce, tak toho moc nenacvičí, toť vše, tohle je spíš doména kondičáků apod. cvičenců, jenom mám raději pojetí tréninku trochu víc "hardcore", než tyhle "úvahy a diskuse na netu" - cvič a nekecej, asi tak.
Michalíka vzpomínám kvůli tomu, abych ukázal, že jeho tréninkové metody mohou být za jistých okolností prospěšné i pro "naturály". Toť vše - neboť do něj a do mě jeden místní rýpal.
Jsem agresivní, protože matejkorvin je arogantní. Už by ten offtopic stačil, tak na to laskavě kašlete.
neregistrovaný:
sergeras
e-mail:
18.9 2007 19:22
datum:
jak jde videt tak to asi moc nechapes co. Ty procenta jsou mnohem lepsi jelikoz kdyz typan jede max drep treba s 70kg tak pronej bude celkem problem pridavat po 2,5kg a nekdo kdo si to jede s 200kg tak se bude zas flakat. Jinak proc odkazujes porad na Michalíka? Pokud se nepletu tak bral steroidy takze mu pomahaly s regeneraci. A proc si vubec tak agresivni? Tady zatim nebyly zadne urazky tak nevim proc snema zacinas
neregistrovaný:
cha cha
e-mail:
uhlirjaromir@seznam.cz
18.9 2007 19:11
datum:
v čem přesně spočívá ta úprava pro kulturisty ?
Proč si dal jenom těch pět sérií ? Má to nějakou návaznost na další/předchozí trénink nebo jen kulturisti nezvládnou odcvičit plných 8 sérií ?
Doplňky si tam dá každej, to není úprava pro kulturisty.
To tempo je nesmysl, to už si sám uznla respektive ti to bylo vnuceno

Tak mi už zbývají jenom ty zredukovaný série.
Ty zvýšený procenta vem čert. Snad se to dá zregenerovat i od těch 70ti.
neregistrovaný:
DAYN
e-mail:
@
18.9 2007 16:11
datum:
nadpis:
RE: dřepy vs. předkopy
jarmil: naprosto s tebou souhlasím
matejkorvin: Trénink Steveho Michalíka může, být v jistých ohledech víc než prospěšný, ale jak vidno, nerozumíš tomu, tak si laskavě své ubohé řeči nech pro sebe. Klidně se řiď těma svýma čísličkama a každý cvik si přepočítávej na procenta, měř si tempo na setiny přesně a dál piš na internet nehodící se kecy, mě je to úplně jedno.
Jestli neumíš číst, tak tohle je trénink upravený pro kulturisty a ne klasický korte, první uvažuj a až potom něco napiš.
neregistrovaný:
jarmil
e-mail:
oasxcascd@seznam.cz
18.9 2007 14:46
datum:
taky si myslim že při správné technice jsou dřepy ke kolenům šetrnější než předkopáváí... stejne je to například u benche a tricepsových extenzích. Bench je k loktům šetrnější než extenze..
neregistrovaný:
ILP
e-mail:
Giorgio@azet.sk
18.9 2007 13:19
datum:
uživatel:
Freimen
18.9 2007 12:34
datum:
DAYN : nemáš pravdu
Honza : vždyť je tam ten rozpis, doplňové cviky nakonec...Pauzy jak to budeš zvládat, tak 90-120sekund
uživatel:
Objemák
18.9 2007 12:22
datum:
A jak by si měl ublížit?
neregistrovaný:
Rapz
e-mail:
lamor@centrum.cz
18.9 2007 12:08
datum:
Freimene, radši to smaž než si někdo ublíží..
neregistrovaný:
matejkorvin
e-mail:
sss@sss.sk
18.9 2007 11:08
datum:
DAYN, nemas sajnu o com pises, tak suchaj dalej nohami. chod si dalej cvicit bicepsove zdvihy a bench 10 opakovani za zlyhanie. Michalik by bol na teba hrdy
neregistrovaný:
ILP
e-mail:
Giorgio191@azet.sk
18.9 2007 09:58
datum:
Nech sa tu vyjadrí dakto viac skúsený.JA si myslím, že pri drepoch mi kolená praštia a predkopy su lážo-plážo.
neregistrovaný:
Honza
e-mail:
JanHosek@email.cz
18.9 2007 09:45
datum:
Mam ject doplňkový cviky mezi jednotlivými cviky, nebo mam odject dřeo, MT, bench a až pak doplňkový cviky?A co pauzy?2 nebo 3 min?nebo úplně jinak?
Předem dík za radu
neregistrovaný:
DAYN
e-mail:
@
17.9 2007 22:49
datum:
nadpis:
RE: ILP Predkopy vs. drepy
Kolení vazivo se daleko víc zatěžuje při předkopech, než při dřepech ty inteligente. Sám si vzpoměň na typ pohybu který vykonáváš a porovnej ho s tím který vykonáváš při dřepech a zauvažuj nad tím, který je pro kolena přirozenější a méně náchylný na zranění.. Klidně si to ověř třeba na ortopedii.
neregistrovaný:
w
e-mail:
vojta15.xxx@seznam.cz
17.9 2007 21:17
datum:
no takhle, mě doktor řekl že musim posílit vnitřní stranu stehna vastus medialis a řek mi že mám cvičit je předkopávání a zakopávání, a právě nevim jestli má tenhle trénink bez dřepů až takovej smysl
neregistrovaný:
ILP
e-mail:
Giorgio@azet.sk
17.9 2007 21:11
datum:
nadpis:
Predkopy vs. drepy
Ak predkopy zaťažujú kolená oveľa viac ako drepy, tak ja som budúcu jar Majster Moravy

neregistrovaný:
Dan0
e-mail:
daniel08@pobox.sk
17.9 2007 20:14
datum:
tak to potom ano.mna uz potom napadlo ze preto to je inak lebo je to tebou modifikovane ale inac original vyzera trosicku inak
uživatel:
Freimen
17.9 2007 19:32
datum:
Já vím, měl jsem to napsat spíš jako název 5x5, protože já si nehraju na nějaký originál Korte - viz. "Předem musím upozornit, že jsem si tento trénink malinko poupravil, aby se hodil do kulturistické přípravy", kdy by se měli střídat v rámci těch 3 tréninků i itenzity a rohodně jsem nikde neviděl, že by každý den bylo něco 6x6 - je to prostě modifikace, kterou jsem použil v přípravě na kulturistické závody a moc se mi to osvědčilo a tohle je sekce pro přípravu na kulturistické závody...
neregistrovaný:
DAYN
e-mail:
@
17.9 2007 19:23
datum:
nadpis:
RE: vv nesmí cvičit dřepy, zato předkopy ano
Předkopy zatěžují kolení klouby daleko více, než dřepy, to není zrovna šťastná náhrada. Nevím co ti je, ale mě taky doktor zakázal cvičit nohy... a ejhle, začal jsem je cvičit, problémy přestaly, bolesti taky, samozřejmě že jsem ale začal opatrně.
neregistrovaný:
Dan0
e-mail:
daniel08@pobox.sk
17.9 2007 19:21
datum:
neviem mozno sa mylim ale akurat som si cital original preklad korte ktory mi posielal niekto z RW a tam Korte zacina na 58% a konci na 64%.

neregistrovaný:
DAYN
e-mail:
@
17.9 2007 19:18
datum:
nadpis:
Re: matejkorvin a jeho připomínky
1. ugenerovat se to dá, ale musíš jíst, spát a trénovat tak jak máš.
2. ne, 70% je 70%, odjeť to s tím, nebo umři, jestli chceš být horší a ne lepší, tak si to jezdi podle toho co sis někde pracně nastudoval.. 2,5 % za trénink... lol... raději bez komentáře... ale ještě něco si dovolím.. říct tohle Stevemu Michalikovi, tak ti sice ciferník nerozbije, ale řekne ti, že trénuješ jako baba.

3. Lahko?

A to prečo?

Lahko můžeš jezdit na kole kolem přehrady... tohle je dřina a vůle.
4. To je pravda, ale na to snad mají vlastní mozek, že se nejprve musí zdárně techniku naučit a poté až začít pořádně jezdit korteho.
P.S. Pekne ze siris osvetu medzi kulturistami;)


neregistrovaný:
matejkorvin
e-mail:
slimik@hotmail.com
17.9 2007 17:49
datum:
moje pripomienky:
1. obavam sa, ze dodrziavanie tempa 3010 / 2010 v tomto treningu je nemozne. Neverim, ze sa to da uregenerovat s tymito percentami.
2. Tie % si nastavil vysoko, original korte zacina na 61 a konci na 68% (t.j. pridava cca 2,5% za tyzden)
3.Zabudol si zdoraznit, ze doplnky treba cvicit lahko. Odpalit si (klasicky kulturisticky) triceps a ramena na doplnkoch je v tomto treningu nespravne
4.Trening by nemali cvicit ludia, co nemaju zvladnutu poriadne techniku mrtveho tahu a drepu, inak sa mozu velmi lahko zranit
Pekne ze siris osvetu medzi kulturistami;)
uživatel:
Freimen
17.9 2007 16:55
datum:
nesmíš ani legpress? Síla tohoto tréninku je v základních těžkých cvicích ovšem ne s maximální váhou, takže to zase není na kolena takový driák...Ale nejsem ortoped, nebudu ti nějak špatně radit...Rozhodně je předkopávání lepší než nohy necvičit vůbec...
neregistrovaný:
vv
e-mail:
vojta15.xxx@seznam.cz
17.9 2007 16:37
datum:
chci se zeptat jestli by hodně vadilo když bych v tomhle tréninku nejel dřepy(který mi doktor zakázal), ale jel bych třeba předkopávání??
neregistrovaný:
Ruhl
e-mail:
..
17.9 2007 12:30
datum:
To Freimen:zkusím to mělo by to vyjít do poloviny prosince(s předpokladem že pojedu obě 2 fázi), beru to že t trochu upravím(s mým trenérem) do kulturističtější formy, kdyžtak pak zde můžu rozepsat. Udivídme jestli mi to hodí nějaký to kilo navíc.

uživatel:
Freimen
17.9 2007 10:17
datum:
ahoj, beru to, že chceš znát jen můj názor - nemůžu ti říct, dělej to a to - tak za sebe říkám, že já bych tento trénink nezařadil. Po nekulturistickém Kortem bych rozhodně nedal antikulturistický trénink, ale naopak tělo šokoval nějakým klasickým kulturistickým tréninkem samozřejmě s projetím partie 2x týdně na 6 týdnů a pak klidně zase dal něco ne- či anti- kulturistického

...Ale klidně to zkus teď, je to na tobě...
naposledy editováno: Freimen (17.9.2007 10:42)
uživatel:
Freimen
17.9 2007 10:14
datum:
ahoj "blbe"

, ono pokud chceš číst články z téhle série, tak musíš jeden po druhém, protože používám pojmy, které jsem na začátku vysvětlil a nemůžu to vysvětlovat pokaždé znovu...tak např. bench při tempu 3010 znamená, že z výchozí pozice spouštíš 3 sekundy dolu (negativní fáze), tam bez pauzy začneš hned další opakování a sekundu tlačíš činku nahoru (pozitivní fáze), kde opět bez pauzy pokračuješ...
neregistrovaný:
ruhl
e-mail:
..
17.9 2007 10:09
datum:
myslím že tím myslel, 3s nahoru a 1 dolů a to druhé je 2s nahoru a 1 dolů(nahoru=pozitivní fáze, dolů=negativní fáze)
neregistrovaný:
Ruhl
e-mail:
..
17.9 2007 10:08
datum:
Dá se po kortem využít tento trenink? Je zde dobře použitelná síla z korteho. Chci odjte 2partie a jeví se mi to jako dobrý trenink? co na to říkáš Freimene?
neregistrovaný:
blb
e-mail:
@seznam.cz
17.9 2007 10:00
datum:
vysvetlit tempo 3010,2010!! nevim co to je:(
