Reklama:

Proč je doping špatný

25.1.2010 00:05 - Ostatní - Nasser
přečteno: 6614x - diskuse: 147
Upozorňuji, že komentáře pod články s tématikou anabolických steroidů budou přísně moderovány. Jakékoliv nepatřičné komentáře budou bez uvedení důvodů smazány, proto váš žádám, aby jste své komentáře směřovali pouze k tématu vedlejších účinků dopingových látek.

Doping se stává velmi často tématem diskuze a to může některé jedince vést až k rozhodnutí, zda má vůbec cenu se věnovat sportovní aktivitě bez dopingu, anebo se přidat mezi tzv. „sypače“. Sice často se v diskuzích objevuje názor, že všichni užívají doping, že bez něj nelze dosáhnout jak už nabírání svalové hmoty, tak vyrýsování na soutěž. Je to lež. Sám jsem prošel mnoha soutěžemi v kategoriích dorostenců i juniorů, včetně mezinárodních soutěží, na kterých jsem získal 2 stříbrné medaile z juniorských mistrovství světa v klasické kulturistice.
Nezmiňuji to, abych se chlubil, pouze chci poukázat na fakt, že i bez dopingových látek je možné dosáhnout skvělých výkonů. Jistě, že mi tento výrok mnozí nebudou věřit, i když jsem byl často testován na doping, ale zkrátka si stojím za názorem a vlastními zkušenostmi, že doping vůbec není potřebný v dorosteneckých ani juniorských kategoriích.

Nikdy jsem doping nevyznával a vždy k němu měl odpor. Možná někoho zaujme, proč stále zmiňuji kategorie mládeže, zatímco kategorie dospělých nechávám být. Důvod je ten, že kulturistika.net je zaměřena právě na mládež, pro kterou je doping velkou hrozbou. Mladí kluci jsou totiž často velmi nedočkaví, nerozvážní a chtějí vše hned bez zvážení všech možných následků a zjištění potřebných informací. Bohužel se proto stává, že 15 letý klučina chce velké svaly, tak se rozhodne posilovat. Poté ale začne na internetu hledat informace, jak urychlit své tréninkové úsilí a všimne si v diskuzích, jak někteří „chytráci“ píšou, že za vším je doping a bez něj to nejde. Následně se objevují dotazy tipu: „Ahoj, je mi 15, cvičím 2 měsíce. Jakou mám dát kůru, abych měl větší svaly?“. A to je špatně! Jak jsem psal výše, výsledků lze dosáhnout bez dopingu. Sám jsem se dopingu tak stranil, že jsem se tomuto tématu téměř vyhýbal. Poslední dobou mě určité názory a otázky dovedly k myšlence, že něco je špatně a musí se s tím něco dělat. Proto jsem se rozhodl zjistit o dopingu co nejvíce informací a napsat mini-sérii článků, ve které uvedu důvody, proč je doping špatný a neměl by se užívat.

"Stačí brát steroidy a svaly sami narostou." Tohle je snad nejčastěji známý omyl. Dopingové látky pomohou k tomu, aby se tělo lépe regenerovalo a rychleji reagovalo na zátěž, ale k tomu je také potřeba náležitý trénink, který je velmi tvrdý a naturální tělo by ho nebylo schopno zvládnout. Samozřejmostí je vysoce kvalitní strava. Takže dopingoví hříšníci to stejně nemají „zadarmo“, jak si lidé často myslí. Navíc velmi riskují.

Doping sice pomůže k lepším výkonům ve sportu, ale položte si otázku, zda to stojí za rizika, které užívání nepovolených látek přináší? Myslím, že nestojí!

Proč je doping špatný
gynekomastie

Rizika a vedlejší účinky spojené s užíváním dopingu jsou totiž vážné a je jich mnoho. Tuto podstatnou skutečnosti si však mládež moc neuvědomuje. Nejen, že dopingem podvádíte, ale od letošního roku 2010 je držení látek dopingového charakteru trestné, za což můžete skončit i ve vězení, ale také si můžete pomocí steroidů přivodit trvalé poškození organismu. Proto si uvědomte, zda vám stojí větší svaly a výkon za tak vysoké riziko. Věřím, že nestojí!

Zdraví máme jen jedno, tak neriskujte, protože si můžete odnést doživotní následky! Ptáte se, co mohou steroidní látky způsobit?

Proč je doping špatný
akné
  • srdeční arytmie
  • snížení spermatogeneze
  • atrofie varlat
  • zvětšení prostaty
  • narušení funkce štítné žlázy
  • zvětšení vnitřních orgánů
  • poškození ledvin
  • poškození jater
  • akromegalie
  • hypertenze (zvýšený krevní tlak)
  • dehydratace
  • zvýšená agresivita
  • hyperglykémie
  • hypoglykémie
  • gynekomastie
  • akné
  • psychická závislost
  • feminizace (u mužů)
  • maskulinizace (u žen)

Tohle byl jen výpis některých z negativních účinků. Ve skutečnosti jich může být daleko více. Nikdy nevíte, jak vaše tělo reagovat, proto i když vám bude někdo tvrdit, že něco užíval a je v pohodě, neznamená to, že vám se nic nestane. Příště si některé účinky rozebereme podrobněji.

Závěrem připomínám, že hrozba zdravotních problémů a vězení kvůli zvýšení výkonnosti a svalů za pomoci dopingu NESTOJÍ!
 

reakce čtenářů





 [url]   [b]   [i] 
 
Reakce čtenářů obsahují celkem 147 příspěvků.

neregistrovaný:
kuba
e-mail:
czechkuba@seznam.cz
10.8 2010 12:36
datum:
nadpis:
zhulenec
mam svuj vlastni doping,pred treninkem si zapukam ganju,vypiju kafe a k nemu nekolik cigaret a pak sypu dobre vykony aj kdyz su po kocovinepostavu mi lidi chvali i ja sem spokojeny,mi kuraci travy nejsme taky zadni blbecci

neregistrovaný:
Jaris
e-mail:
elington22@azet.sk
11.6 2010 21:54
datum:
nadpis:
NO AS!!!
AS Chujovina ja cvičim makam jak fretka beriem len amina a ide to uplne v pohode a mam 19rokov a ked trošku pocvičim tak vydno dost dobry vysledok nikdy by som si nič nepichal ,všetko treba vydrieť a da sa mat perfektnu postavu aj bez AS !

neregistrovaný:
dj.
e-mail:
nevim
9.4 2010 09:46
datum:
nadpis:
nevim

neregistrovaný:
sisi
e-mail:
sisiholi@seznam.cz
11.2 2010 13:20
datum:
nadpis:
hehe
asi budu blít

neregistrovaný:
Guláš
e-mail:
nevim
11.2 2010 12:57
datum:
nadpis:
Doping smrdi
:D

uživatel:
Nasser
7.2 2010 13:45
datum:
nadpis:
Pavel Šimek
protein = bílkovina. Proteinové koncentráty rozhodně nepatří mezi dopingové látky. Doporučuji si přečíst tento článek proteinový koncentrát.


Pokud tě zajímá, které látky jsou považovány za doping, tak se podívej tady: SEZNAM ZAKÁZANÝCH LÁTEK A METOD DOPINGU PRO ROK 2010

naposledy editováno: Nasser (7.2.2010 13:49)

neregistrovaný:
Pavel Šimek
e-mail:
pav.simek@email.cz
7.2 2010 13:28
datum:
nadpis:
Protein (doping) ?
Ahoj, prosím odpověz mi na email. Myslíš, že i protein se dá brát jako doping, který mi může nějak ublížit? Je mi 19 let.
Děkuju

uživatel:
Nasser
7.2 2010 13:11
datum:
nadpis:
Franta a Tomas
Nejúčinější je rozum, ale v dnešní době se velmi těžko shání...

neregistrovaný:
Franta
e-mail:
real@centrum.cz
7.2 2010 11:25
datum:
nadpis:
Chci steroidy
Super článek díky moc jinak chtěl bych se zeptat jaký steroidy jsou pro mě vhodný je mi 16? Docela bych to zkusil, zní to dobře

neregistrovaný:
Tomas
e-mail:
...
6.2 2010 18:37
datum:
nadpis:
AS
A ktere steroidy jsu nejlapsi v 15?

neregistrovaný:
Tring
e-mail:
.
4.2 2010 20:55
datum:
nadpis:
karel
Tak je nacase najit novou

neregistrovaný:
karel gott
e-mail:
karlik
3.2 2010 12:37
datum:
nadpis:
Tring
Me nici stara.....ta je nekdy horsi nez AS

neregistrovaný:
Tring
e-mail:
.
2.2 2010 19:12
datum:
nadpis:
as ...
Jak rika Sergio Oliva:at si lidi berou co chcou, ale jsou to drogy ktere ho muzou znicit...

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
2.2 2010 18:27
datum:
nadpis:
Kajo
to je prece jasny , ten co bere AS bude mrtvej , cigara a píííívo sou neskodny

neregistrovaný:
Kaja Gott
e-mail:
karlik je best
2.2 2010 09:53
datum:
nadpis:
AS
Nevim, nevim..ale co je horsi..nekdo,kdo cvici 4-5 dni v tydnu, obcas mozna 2 injekce AS tydne apod..nebo kdo chlasta 15 skopku ,prolozenyma staprli...cigarka..apod.....ktery z techto dvou pripadu junioru bude vypadat za treba 5 let hur??

neregistrovaný:
Venca
e-mail:
cwcwe@seznam.cz
2.2 2010 08:14
datum:
nadpis:
Milane Milane
Já před injekcí četl odborné knihy tak pět let v kuse, abych se aspoň něco dozvěděl, ale vždy radši všecko konzultuji...jak dlouho si studoval ty, že si dovolíš tvrdit, že v poslední době se o to zajímáš?

uživatel:
Freimen
1.2 2010 23:39
datum:
nadpis:
to robokop
Hradec není tak velký, jak se zdá, ty liško podšitá

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
1.2 2010 21:22
datum:
nadpis:
thomasos
to je klasika hlavne ti co nemaj stravu , cvicijou aby se nereklo a berou AS aby vypadali jak natural co poctive maka , tak ti hned sypes co a protoze si vetsina lidi mysli '' njn ten szpe jak divej, kdzbzch szpal tak budu takz tak vypadat'' ale to , ze drzim nonstop stravu , nepiju alkohol , neponocuju a davam do treningu vsechno to uz jim nedochazi tak si casto rikam , tak proc to poradne nenasypat , abych opravdu vypadal tak jak vypada dric co sype

neregistrovaný:
Tony
e-mail:
@dffd
1.2 2010 21:12
datum:
nadpis:
to marek mičanek
Jo, to je super, ze se s tim freimen netaji, kdyz se muzes jednoduse podivat na dopingovy vybor, kde to je napsany to by byl blbec, aby to tajil. Uvazuj nez neco napises, tato dvojka co to tady obhajuje s tim zkusenost maji a lzou tady vsem. Odchazim, je to tady sama lez a krivarna. Fuj

neregistrovaný:
thomasos
e-mail:
speedshift@azet.ak
1.2 2010 20:46
datum:
nadpis:
...
minule som stretol kamosa a on hned na mna vyvalil, ze si mam davat pozor, ze sa hovori o mne ze sypem ako divy. Mna to normalne urazilo! vyzeram mozno trocha lepsie ako priemer a uz hned sa o mne hovori, vsetci vidia ako sypem (nesypem, dokonca momentalne ani protak, ani kreatin)... lenze nikto nevidi ze moj trening su same drepy, MT, pritahy, vyrazove tlaky, bench... mozno to niekedy skusim, ale pokial sa da treba z minima vytazit maximum!

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
1.2 2010 20:38
datum:
nadpis:
.
beru zpet , tady je rec o Milanu Sadkovy Btw uzivatel BB prosimte nez neco napises , tak si aspon o tech AS nco precit , protoze kdyz tu pises svoji domenku , ze je vhodnejsi stanozolol nez latka telu vlastni testosteron tak asi nemas paru ocem tady pises

neregistrovaný:
rada
e-mail:
.
1.2 2010 20:36
datum:
nadpis:
doping a steroidy nikdy !!!!!!
cvicim uz od mala ale nebral jsem to a ani bych si to nevzal a ani nedoporucuju. je to humus.

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
1.2 2010 20:35
datum:
nadpis:
.
že by off-topic?

naposledy editováno: Nasser (1.2.2010 20:39)

neregistrovaný:
Tommy
e-mail:
.
1.2 2010 18:36
datum:
nadpis:
AS
Kdyz ma nekdo dobry zaklad, ze cvici nejakou dobu a ma vic roku, tak at si klidne neco maleho zkusi

neregistrovaný:
Marek Mičánek
e-mail:
marmicounn@email.cz
1.2 2010 16:04
datum:
nadpis:
Freimen
Máš pravdu Lukáši, myslím si to stejný!! Nechtěl jsem se moc zapojovat do těchto diskuzí, a tak doufám že toto je moje poslední připomínka! Těch pár blbců co by klukům jako jsem já doporučovali AS si tady na této diskuzi budou ,,povídat" asi ještě dlouho...:-) Jsem rád, že si nic netajil o svých zkušenostech s AS a myslím že tím si nemálo kluků od AS odradil... Jinak se těším na jarní soustředění!! Zdar...

neregistrovaný:
robokop
e-mail:
robokop@email.cz
1.2 2010 15:22
datum:
nadpis:
no fuj
na nic lepšího se neodvážíš?

naposledy editováno: Freimen (1.2.2010 23:37)

uživatel:
Freimen
1.2 2010 13:33
datum:
nadpis:
tony
Právě, že naopak. Milanovi a Topinkovi zde vytýkáte, že AS nikdy neužívali a tak do toho nemají co kecat, když to nezkusili. Já to v roce 2005 zkusil, byl po zásluze potrestán dopingovým trestem a po jeho uplynutí za 2 roky pak dosáhl v roce 2007 nesrovnatelně lepší formy jen na pár doplňcích a precizní dietě a tréninkové metodice. A to je něco, co mladé učím na svých soustředěním, není žádné tajemství, že jsem anabolika vyzkoušel. Ale snažím se jim právě vysvětlit, že člověk s dostatečnáým množstvím informací a znalostí udělá v pohodě i lepší výsledek a formu čistý než při bezmyšlenkovitém tréninku a dietě ale s pomocí AS. Kdybych toho o dietě, tréninkové metodice a metabolismu vědět tehdy tolik jako dnes (jsem absolvent lékařské fakulty, lektor největší české trenérské školy Ronnie.cz), nikdy bych se dopingu nedotkl, ale tehdy jsem si myslel, že jsem jako mistr ČR hvězda a jediná cesta k dalšímu zlepšení vede přes dopingové látky. Byla to mladická nerozvážnost, omyl, který již nevrátím, ale mohu přispět k tomu, aby se takového omylu vyvarovali ostatní. Určitě si s Milanem nemyslíme, že spasíme svět, ale i kdybychom za rok pomohli 10 klukům se řádně nachystat se vším všudy a předat jim naše zkušenosti, aby v tak brzkém věku nesáhli po AS, budeme velmi spokojení.

neregistrovaný:
BB
e-mail:
nvm@seznam.cz
1.2 2010 12:36
datum:
nadpis:
AS
Taky jde o tom co dotyčnej bere pokud nejaky 17 lety borec co už ma neco odcvičíno a ví o co jde tak určite jsou pro nej vhodnejší věci jako např. oxandrolon, stanozolol atd. určite ne věci typu test. propionat, sustak atd. ...........

neregistrovaný:
Tony
e-mail:
hk@se
1.2 2010 12:18
datum:
nadpis:
AS
Freimene nic proti Tobě, říkáš jak jsou špatné atd.. a sám Tě chytli a měl jsi zákaz závodění, rady od toho pravého. Když Topinka považuje inzulin za steroid je to opravdu znalec mezi znalci a Milane tento článek radši smaž!Když člověk chce být v nějakém sportu úspěšný a fakt dobrej AS se mu nevyhnou, ať je to kult. nebo rugby, hokej aj..... Znám samozřejmě spoustu výborných sportovců naturálů, ale špička nikdy nebudou, špička bude ten kdo je talent od přírody a napomáhá užívání zakázaných látek.

neregistrovaný:
Mira
e-mail:
.
31.1 2010 20:47
datum:
nadpis:
..
Jen at si ti "odbornici" davkuji ty chemicke kraviny po tunach.... brzo se jim neco posere aspon

uživatel:
Freimen
31.1 2010 20:46
datum:
nadpis:
jirka
Člověk nemusí znát přesné rozdělení jednotlivých skupin drog (co jsou halucinogeny, co opiáty), aby mohl posuzovat, že užívání těchto drog je hazard a mladistvím do ruky nepatří. To samé jak tady píše Lukáš s dopingem.

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
31.1 2010 20:11
datum:
nadpis:
Lukas Topinka
se vsim souhlasim , pouze sem reagoval na to , ze inzulin , diuretika a rustovej hormon , to nejsou anabolicke steroidy , tot vse Nehlede na to , ze rustovej hormon je pro 99,9% lidi cenove nedostupnej , co se tyce zneuzivani pro narust svalove hmoty , natoz pak pro nactilete Docela me to zarazi , ze o tehle problematice jak je videt vubec nemas poneti(i pres to , ze nejsi uzivatel) , to je pak tezke neco posuzovat

neregistrovaný:
Lukáš Topinka
e-mail:
l.topinka@seznam.cz
31.1 2010 19:36
datum:
nadpis:
..
Původně jsem se nechtěl do této diskuze zapojovat, ale nad některými příspěvky jsem opravdu žasl a silně pochybuji o inteligenci některých lidí.Můj názor na AS je: brát tyto látky v období dorostu až po juniory je debilismus. Když mám genetiku a vůli,budu úspěšný, a v dospělosti ať si dělá každý co chce, ale když na to nemám a rvu do sebe tuny látek a stejně jsem jen průměr, tak bych se na tento sport vysr...l

uživatel:
Nasser
31.1 2010 19:26
datum:
nadpis:
..
Je to jak píšeš Lukáši - nemá to cenu s těmito super inteligentními a zkušenými "kulturisty" bavit. Ti obyčejní (jako já, ty, Freimen...) budeme striktně proti užívání AS mládeží, zatímco někteří budou svým dětem podávat AS a říkat jim, jak je to neškodné ...

neregistrovaný:
...
e-mail:
..@..cy
31.1 2010 19:08
datum:
nadpis:
..
rustovej hormon jako mladej kluk si muze dovolit maximalne Lesukov :D

neregistrovaný:
Lukáš Topinka
e-mail:
l.topinka@seznam.cz
31.1 2010 19:01
datum:
nadpis:
opravdu to nemá cenu
Jsem to opravdu já...Je mi jedno co to je. inzulín a růstové hormony jsou zařazeny na dopingové listině ve skupině: S2. PEPTIDOVÉ HORMONY, RŮSTOVÉ FAKTORY A PŘÍBUZNÉ LÁTKY....Diuretika pak zvlášť. Nicméně se zde bavíme o dopingu obecně,což tyto látky doping jsou, tečka.

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
31.1 2010 18:52
datum:
nadpis:
.
pochybuju , ze ses to opravdu ty Lukas Topinka , ten urcite moc dobre chape , ze inzulin , GH a diuretika NEJSOU ANABOLICKE STEROIDY

neregistrovaný:
Lukáš Topinka
e-mail:
l.topinka@seznam.cz
31.1 2010 18:19
datum:
nadpis:
pro všeznalce jirku
http://www.antidoping.cz/seznam_zakazanych_metod_2010.php

neregistrovaný:
Lukáš Topinka
e-mail:
l.topinka@seznam.cz
31.1 2010 18:13
datum:
nadpis:
pro všeznalce jirku
http://www.antidoping.cz/seznam_zakazanych_metod_2010.php

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
31.1 2010 17:31
datum:
nadpis:
Lukas Topinka
AS=inzulin , rustovej hormon a diuretika? To si ze me delas prdel ne?

neregistrovaný:
...
e-mail:
das@dasoij.cz
31.1 2010 14:48
datum:
nadpis:
iojda
článek je dost debilně napsanej. Z něj sem akorát vyčetl, že všichni sypači jsou kreténi a brzo chcípnou.

neregistrovaný:
Tring
e-mail:
.
31.1 2010 13:51
datum:
nadpis:
topic
Asi tak, ale kdyz jim to zato stoji se zkurvit a mit tedka silne reci a pak se budou modlit at ty nemoci atd. nemaj ...

neregistrovaný:
Lukáš Topinka
e-mail:
l.topinka@seznam.cz
31.1 2010 10:43
datum:
nadpis:
as
Steroidy = inzulín,růstový hormon, diuretika atd..to mi chcete tvrdit že tyto látky jsou pro mladýho kluka ok? hmmm nechtěl bych být Váš pacient, vy rádoby doktůrci...

neregistrovaný:
Tring
e-mail:
.
31.1 2010 10:17
datum:
nadpis:
kulturistika
Ja ze kulturistika je taky o tom, aby byl clovek porad fit a je to zivotni styl. Dnesni masters maji formu lepsi nez tito ubozaci. Naco pro normalniho cloveka as. Cenu ma kdyz mu hrozi 3. misto a chce 1.

neregistrovaný:
Marek Mičánek
e-mail:
marmicounn@email.cz
31.1 2010 00:33
datum:
nadpis:
názor...
Myslím že tento článek a tato diskuze zde dělá akorát zlou krev... Vím, že se zde snažíte, aby mladí kluci si nezahrávali s AS, ale pokud nebudou mít všech 5 pohromadě, tak si věřím dokáží zničit zdraví i jinými legálními suplementy. Pár jich znám a říkat jim že jíst tři balení XPandu za sebou už není efektivní a ani zdravý, vzláště když jejich tréning stojí za ..... je zbytečný, akorád si otvírají na mě hubu!!! Tento druh kluků opravdu nemám rád, jsou většinou zakomplexování kluci co měsíc chodí do posilovny a hned šikanují spolužáky! U nás v posilce jich taky pár je...a ty jsou na to moc chytří aby si nechali poradit!! To jsem ale možná trochu odbočil..:-) Jinak s AS nemám žádné zkušenosti, ale podle mého názoru mají nějaký význam jen tehdy, když už to dál jinak nejde, nebo když člověk chce jít za své možnosti a má ktomu větší důvod než jen mít o něco úplejší tričko!! Ironii mi však připadá fakt, že lidi obdivují velké svalovce a profesionály, když přitom odsuzují AS... Navíc jsou časopisy plné sypajících profesionálů mluvících o sobě jako o genetických supertalentech!! A lidi to žerou!! Jesli Lesukov je naturál jak to o sobě tvrdí, tak mě všichni klidně po.....!! Jsou to všechno lži a to mě nejvíce štve!! Na lidech co sypou mi nevadí že sypou, ale že tvrdí že jsou čistí!! Mluvím ale o profesionálech, ne o mladých klucích!! Jelikož jsou tyto komentáře vesměz anonymní, tak chci mluvit za sebe a vyjádřit svůj názor. Je mi 18 a snažím se vždy z minima vydřít maximum!! Dokud mi funguje směna plánu, stravy, suplementů tak se furt můžu zlepšovat. Kdybych hned v 18 začal sypat, tak by se možná účinek dostavil, ale po ukončení kůry nevím, co by mě vedlo dál cvičit a pochybuji že by to byla moje poslední kůra!! Člověk když okusí, že jde něco líp než předtým, těžko se vrátí zpět! Proto je třeba mít zdravý rozum kluci, kulturistika je životní styl a prvotní základ bylo být zdravý a v pohodě a to co nejdělší dobu! Ovšem to už dnešní vrcholový sport bohužel moc nedovoluje...(navíc pochybuju že mladí kluci mají prachy si sehnat klalitní AS a v tom spatřují ještě vetší nebezpečí) Osobně chci cvičit celý život a doufám že mi to zůstane...rád vidím v 56 letém kamarádovy, který cvičí celý život jeho elán a zdravý, který mě udivuje a často mi dodá další sílu!! Pochybuji, že kdyby sypal celou dobu co cvičí, že by byl natolik zdravý a plný elánu!! Možná by byl o něco větší, ale řeknite mi jeden důvod proč..!!? Za luxusní postavou stojí opravdu dřina a odříkání, stačí se podívat na Milana!! Věřím mu že toho dosáhl legální formou a fandím mu, aby u toho i zůstal!! Lidi potřebují někoho, kdo bude hrát fér hru a pujde tím příkladem...i kdyby už Milan neměl v můžích (jestli bude závodit) takový úspěch kvůli tomu že nebere AS, bude pro mě narozdíl od ostatních frajer!!! A těch je na této scéně proklatě málo!

neregistrovaný:
bobo
e-mail:
bobo@bobo.cz
31.1 2010 00:22
datum:
nadpis:
bobo
Každej se nepotřebuje dožít 80 let, bejt zavřenej v domově důchodců, postiženej alzhaimerovou chorobou. Pochcávat se a posrávat se.

To radši budu sypat a život si zkrátim o pár let než aby mě postihlo to, co jsem vypsal.

uživatel:
Freimen
30.1 2010 23:03
datum:
nadpis:
jste si jistí?
Můj příspěvek je věnován tématu sypající mládeže, stejně jako celý tento článek, kdokoliv další tu bude rozvíjet OFF topic a záměrně mystifikovat, budeme to s Milanem rovnou mazat, sorry. Evidentně zde nefunguje nemoderovaná diskuse.

Kdyby to bylo, jak zde píšete, tak by většina juniorských hvězd byla dnes mezi profesionály, ale položili jste si někdy otázku, kde jsou? Kde jsou ti slavní junioři, kteří byli před 5, 10 lety v časopisech? Narozdíl od jiných onemocnění, která tu jsou odjakživa a medicína je studuje i několik tisíciletí, anabolika u mladistvích tu stále jsou první, druhou generaci a stále není dostatečné penzum informací o tom, nakolik sypání v náctiletosti ovlivní váš zdravotní stav ve 40-50. Vy si řeknete, že to je daleko. Ale opravdu myslíte, že ve 40 pro vás bude hodnotou medaile z dorostu? Nemyslíte naopak, že budete chtít být zdraví, mít rodinu, starat se o děti, majetek, který si ve zdraví budete chtít užívat, případně klidně ve zdraví prohánět milenky?

Na závěr takové zamyšlení. Jeden nejmenovaný účastník této diskuse v juniorech měl běžné denní zkušenosti v kůře takové: "čůrám úplně hnědě až černě, haha, ale to je v pohodě, forma je super"...Opravdu si myslíte, že vám tenhle pocit vydrží až budete ve 40 letech chodit 3x týdně na 3 hodiny na dialýzu kvůli nefunkčním ledvinám a nebudete smět cvičit, jíst maso a mít fyzickou zátěž o posilovně ani nemluvě?

Hlavním problémem této diskuse je, že tu příznivci sypání mládeže (finančně zainteresovaní jedincim, kterým jde o vlastní zisk a nikoliv zdraví svých "klientů") opět napíšou, že je důležité "umět sypat" a "vědět co a jak" a zodpovědně se rozhodnout na základě informací, ale skutečně je někdo v 17 letech už dospělý a vidí důsledky svých kroků za 20 let??? V tom je hlavní problém. Když je někomu 30, ať si se svým zdravím dělá co chce, ale nenamlouvejte zde prosím 17ti letým klukům, že je sypání vlastně bez rizik a daleko zdravější než alkohol.

neregistrovaný:
Tommy
e-mail:
.
30.1 2010 22:49
datum:
nadpis:
jirka
kamos mi nabizel za 10k a pry jen sumpt- to co bere spica bych musel mit kuva bohac..zadne ruske sracky

neregistrovaný:
Pavel
e-mail:
sdp@post.cz
30.1 2010 20:53
datum:
nadpis:
nasser
Nečetl jsem tvý články, jen reaguji na jednu odpověď k mýmu textu na tvou větu, kterou jsem do odpovědi zkopíroval. Je pravda, že mladým bych AS nedoporučoval, jen těm, kteří jsou opravdu pevně rozhodnuti to dotáhnout v kulturistice co nejdál. Však jak jsem psal....zkouknout dokument bigger,stronger,faster a ať si mladí udělaj svůj vlastní názor a nevěří nám. Nejsme přece nějaký kapacity přes anabolika žejo. Píšem JEN NÁZORY A NÉ ZKUŠENOSTI. Beru to tak, že každej má jinej cíl. Hodně profíků by se nedostalo tam kam chtěli kdyby v těch 15cti, 16cti letech nezačly s dopingem. Je pravda jak píšeš, že svalů a ůspěchu lze docílit i bez dopingu - ale menších svalů a kratšího ůspěchu.
VEM SI ŽE TADY NA STRÁNKÁCH UKAZUJETE LESUKOVA, VŠICHNI HO OBDIVUJÍ, ZÁVIDÍ...JOOO SUPER TALENT kterej se přesypává snad od narození aby takhle v tomhle věku vypadal A DALŠÍ ČLÁNEK VLASTNĚ ODSUZUJE TO CO DĚLÁ. V realitě to funguje tak, že čím dřív začne člověk sypat, tím dříve ho svět obdivuje a tím dál to dotáhne. Pokud teda nemá žádnou vrozenou vadu a žije při sypačce dokonale zdravě, tak má vyhraný.
V tom co píšeš máš pravdu, ale svět dá vždycky větší přednost těm, kteří jdou do všeho naplno a s ryziky. Co asi udělaj mladí, když vidí na stránkách mladýho Lesukova...určitě nezačnou shánět protein a creatin.
Je to jak dva názvy dvd dokumentů. Jedno dvd bude s natural kulturistou ve 30ti letech s názvem -NEBUDEŠ SYPAT A BUDEŠ VYPADAT JAKO JÁ. A druhý dvd bude se Schwarzeneggerem ve stejným věku s názvem - BUDEŠ SYPAT A BUDEŠ VYPADAT JAKO JÁ. 95% lidí si koupí Arnolda jestli mně rozumíš. No končím diskuzi, jak jsem psal koukněte na dokument a pochopíte o čem píšu

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
30.1 2010 18:26
datum:
nadpis:
tommy
de videt ye orpavdu nemas paru a muyu te ujistit ze co se tyce Anabolickych Steroidu v normalnich davkach, tak na to ma kazdej , at uz ses skaldnik nebo popelar .Debatu bych shrnul takto , ze ne mladez by nemea uzivat AS , ale tohle neni stastne zvoleny pristup TECKA

neregistrovaný:
Tommy
e-mail:
.
30.1 2010 14:35
datum:
nadpis:
AS
No kdybych casem i chtel aspon nachvili neco zkusit, stejne nebudu mit nikdy penize na ty lepsi ...

uživatel:
Nasser
30.1 2010 13:27
datum:
nadpis:
Pavel
tohle není o tom, jestli jsou horší steroidy nebo alkohol. Tohle jsem vůbec v článku nezmínil. Už jsem to psal několikrát a opravdu mě nebaví se opakovat, ale udělám ještě jednou. Kulturistika.net je zaměřená na mládež. Zdůrazňoval jsem to i v úvodu článku. Srovnávání s alkoholem začali až někteří čtenáři. Že pití alkoholu škodí je fakt, stejně tak milion dalších věcí, ale to nesouvisí s problematikou užívání dopingu mladistvími... Buď je problémem, že si někteří neuvědomují, že je cílem mládeži vysvětlit, že svalů a úspěchu jde docílit i bez AS, kterými si navíc mohou ublížit a dostat se do průseru. Nebo si snad myslíte, že užívání dopingu mládeží je zcela normální a správné? (doufám, že ne).
Takové srovnávání, že radši ať sypou, než chlastají, tady k tomuto článku nepatří. Takové argumenty se spíše hodí k tomu novému zákonu.

naposledy editováno: Nasser (30.1.2010 13:28)

neregistrovaný:
Pavel
e-mail:
sdp@post.cz
30.1 2010 12:38
datum:
nadpis:
BIGGER,,STRONGER,,FASTER
Koukněte všichni na dokument BIGGER,STRONGER,FASTER. Na netu je s českými titulky. Pravdivý dokument o steroidech. Mluví tam o nich nejuznávanější světová kapacita přez doping a řekne Vám úplně něco jinýho než 99% lidí kteří se v tomhle oboru vlastně vůbec nepohybují. Jen zkopírují to, co říkají doktoři, kteří se tomuhle oboru odborně taky nevěnují a léčí nemocný úplně stejně jak by jste dokázali i vy v ordinaci s pouhými informacemi z internetu :) :) :)

neregistrovaný:
Pavel
e-mail:
sdp@post.cz
30.1 2010 12:22
datum:
nadpis:
Nasser
Přemýšlel jsem nad větou co jsi psal....řečí, že je lepší aby mladí brali radši steroidy než alkohol jsou hloupé...kdybych měl syna a měl si vybrat bud to nebo to, tak jsou jasný anabolika. To je téma na slohovku, to tady nevysvětlím, ale když to napíšu moc zjednodušeně tak steroidy od 14cti let? Vysledek - Arnold. Kvalitni život plný energie a dokonalého vzhledu. Alkohol od 14cti let?....vysledek - celej život nechutnej vzhled a kterejkoliv rychlejší pohyb znamená pro tělo smrt hih. Je jasný, že prakticky je nejlepší nebrart nic, jenže to by byl život bez hříchu. K čemu je jezdit v Porsche podle předpisu žejo, nemá to smysl :) Stejně jako extrémní trénink bez steroidu. Pokud kluk trénuje jak stará škodovka, pak postačí proteiny, ale pokud maka jak porsche jesi mně rozumíš, tak je potřeba mnohem víc.¨Tak rychlý auto by jsi zničil výživou která postačí pro starý škodárny :)

neregistrovaný:
Petr Prielozny
e-mail:
petr.prielozny@yahoo.com
30.1 2010 07:08
datum:
nadpis:
tommy
Upony a slachy zesiluji take, jen pomaleji nez sval samotny.
To, ze si nejakej truhlik utrhne sval je mnohdy zpusobeno tim, ze pred pouzivanim AS, necvicil s tezsim bremenem a tudiz slachy a upony nejsou zvykle na takovy stres.

shrnuti: Sval se adaptuje pod stresem rychleji nez slacha a upony.


Petr Prielozny
uzivatel AS
www.petrprielozny.com

neregistrovaný:
.Lukas.
e-mail:
matescobra@seznam.cz
30.1 2010 03:43
datum:
nadpis:
%
Clanek nebyl az tak spatny,a pokud bych ja byl juniorem urcite bych se asi kratce zamyslel nad tim co jsi zde vytvoril.Jen jsi to Milane vzal za spatny konec,postupem casu sam zjistis,ze vse co se tyce dopingu je jen boj s vetrnymi mlyny.Kazdopadne ocenuji tvoji snahu a doufam,ze to co pises je 100% uprimne.

neregistrovaný:
Tommy
e-mail:
.
29.1 2010 22:06
datum:
nadpis:
AS
Hm ty sterace posily a zvysi vykon svalu, ale upony a slachy neposily- proto ma tolik lidi pak neco utrhleho atd a profikum se neopovazi dat zakazy ...

neregistrovaný:
Lukas
e-mail:
...
29.1 2010 21:57
datum:
nadpis:
...
Tento článek směřoval Šádek právě nezletilcům, kteří by opravdu steroidy brát neměli.
A nedočetl jsem se, že by článek odsuzoval lidi, kteří je berou. Tak nevidím důvod, proč se tady někdo ohání alkoholem, cigaretama a drogama. A ještě bych doplnil do článku, že od steroidů už je jenom krůček k analgetikům, které už zvás mohou udělat opravdového feťáka. Ale pak už vám možná nebude hrozit vězení...

neregistrovaný:
Lukas
e-mail:
...
29.1 2010 21:56
datum:
nadpis:
...
Tento článek směřoval Šádek právě nezletilcům, kteří by opravdu steroidy brát neměli.
A nedočetl jsem se, že by článek odsuzoval lidi, kteří je berou. Tak nevidím důvod, proč se tady někdo ohání alkoholem, cigaretama a drogama. A ještě bych doplnil do článku, že od steroidů už je jenom krůček k analgetikům, které už zvás mohou udělat opravdového feťáka. Ale pak už vám možná nebude hrozit vězení...

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
29.1 2010 17:10
datum:
nadpis:
.
v dalsi rade , by nemeli otevirat drzku kuraci a konzumenti alkoholu , protoze je jedno jestli vykouri jen 3 cigara denne . Uzivatel steroidu muze jet taky jen 1 kuru rocne

neregistrovaný:
Kaja Gott
e-mail:
karlik
29.1 2010 15:40
datum:
nadpis:
Stereoidy
Stereoidy se uzivaji a je to verejny tajemstvi, jen v CR se s toho dela, jako ze, nikdo- nikdy nic...Nemaji se zneuzivat...plne souhlasim,ale takova deca- ma prece i lecebne ucinky, na klouby...davaji rychlou moznost renegerace atd..Je snad koureni, alkohol apod. mensi zlo???

uživatel:
Nasser
28.1 2010 21:49
datum:
nadpis:
nasser
přesně tuhle otázku jsem čekal

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
s
28.1 2010 21:46
datum:
nadpis:
to nasser
To jsou zkusenosti....?

uživatel:
Nasser
28.1 2010 21:20
datum:
nadpis:
jirka
jenže po přečtení některých komentářů si ti náctiletí řeknou, že když tolik lidí říká, že když z AS vlastně nic nehrozí (což není pravda), a pod jiným článkem, třeba rozhovorem s někým úspěšným uvidí, že ten dotyčný sypal, jinak by tak nikdy nevypadal (což taky není vždy pravda)... tak pak si hned po pár měsících tréninku s minimem znalostí někde sežene AS. (a pak bez dobrého tréninku a stravy stejně neroste, tak zvedne dávky, nevysazuje a až si zastaví vlastní produkci hormonů, tak je v háji... to byl jen příklad, takže se do tohoto vymyšleného story nemusíte pouštět).

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
28.1 2010 20:31
datum:
nadpis:
Nasser
a ty si opravdu myslis , ze to BUBUBU na ty nactilete funguje? Ma to uplne opacnej efekt a taky to zalezi od jedince , jsou mladi , kteri jsou zodpovedni , vsechno si otom zjisti a potom na doporuceni zkusenejsich s tim pockaji , nebo od toho daji uplne ruce pryc , ale pokud je to individuum , ktery je tak trochu jednoduchy a je mu jedno , ze si bude pichat neco , co nevi co to je , tak tomu opravdu nic nepomuze .Jak uz tady bylo xkrat receno , tahle mladez je prolezla jak lehkyma , tak tvrdyma drogama a pokud zlomek z nich vyzkousi nejakej anabol , tak se nic zasadniho nestane

uživatel:
Nasser
28.1 2010 20:13
datum:
nadpis:
...
Kvalita zákonů, alkohol apod. nemá s článkem nic společného. Že za steroid můžete skončit ve vězení, zatímco když budete mít drogy, tak nic nehrozí, je v zákoně. Není to můj výmysl a ani mi to nepříjde ideální. A komentáře ve smyslu, že je lepší, aby mladí brali steroidy než alkohol jsou hloupé. Smyslem textu bylo informovat mladé a zbrklé "cvičence", kteří chtějí rychle velké svaly, že dopingové látky mohou mít řadu negativních účinků a že by si měli uvědomit, jestli vůbec jim to stojí za ty rychleji získané větší svaly. Tohle by ale moudřejší závodníci a ostatní mohli pochopit, že náctiletým do ruky AS vůbec nepatří! ani se už nedivím, když slyším věty jakože kulturisti mají místo mozku biceps

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
28.1 2010 19:53
datum:
nadpis:
.
taky absolutni souhlas s Pavlem , ale stejne to mistni 16leti borci co pumpujou bicak doma u zrdcadla nepochopijou

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
28.1 2010 19:49
datum:
nadpis:
Milan???
Je t urec o cloveku menem Milan Menda? Ten ze to dokazal naturalne?A ta zprava na ADV je co ''Milan Menda kulturistika CZE 19.5.2007 hCG (choriogonadotropní hormon) porušil pravidla zastavení činnosti na 2 roky od 9.11.07 '' samozrejme ze v prirpave nemel jenom HCG akorad to HCG spatne naplanoval . Vy se tu furt bavite , ze forma naturalne de udelat. ANO FORMA DE UDEALT NATURALNE ... Pruhy na zadku , nazilovane bricho , to vse jde udelat naturalne ale na vysku 180 , bude mit ten zavodnik tak max 80 kg spis 75kg , pokud se bavime o brutalni pripravenosti a jak jiste chapete , takovej poctivej natural nema sanci mezi napruhovanyma 90/100 kg borcema

neregistrovaný:
BB
e-mail:
nvm@seznam.cz
28.1 2010 15:19
datum:
nadpis:
Pavel
Moje řeč !!!

neregistrovaný:
Jim
e-mail:
atpcz@nutrion.net
28.1 2010 13:06
datum:
nadpis:
naprostý souhlas s Pavlem !!!!
To co jsi teď napsal je absolutní pravda a plně stebou souhlasím! To samé bych napsal i já, více nejde už dodat.

neregistrovaný:
Tom
e-mail:
aa@com
28.1 2010 12:51
datum:
nadpis:
to Pavel
Super Pavle!

neregistrovaný:
Pavel
e-mail:
sdp@post.cz
28.1 2010 10:48
datum:
nadpis:
Vězení? smích
To je mazec. Za držení dopingových látek ve vězení :) :) :) Ted dopingovou látku držím a asi jsem pro společnost mnohem nebezpečnější než zloděj který skope Vaši matku a okrade ji,nebo feták kerej přejede v autě vaše dítko, protože tyhle týpky dnes propouští a ani už nezavírají kvůli přeplněný kapacitě. Takže věznice budou plný sportovcu jesi to chapu dobře :) :) .) A jesi je zákon spravedlivý všem, tak budou zavírat i Vaše holky za držení antikoncepce, to jsou vlastně taky anabolika. No mysím si, že je lepší hoši začít chlastat a krást, protože díky týhle kravině nebo zákonu nebo co to je, pujde zase sedět ňákej hošík, kterej chtěl něco jen vyzkoušet, protože pochybuju, že budou od zítřka zavírat všechny profi sportovce :) A TY KECI O NEGATIVNÍM DOPADU.....by ste koukali co by se tady dalo napsat o negativnim dopadu alkoholu a cigaret na spolecnost, jenže z toho ma stat prachy, tak že je to vlastně v poho. VOŽRALCE NECHTE DÁL ŘÍDIT AUTA A ZABÍJET NA SILNICICH NEVINÝ, FEŤÁKŮM DÁVEJTE ZDARMA STŘÍKAČKY ABY NÁHODOU NECHYTLI INFEKCI, CIKÁNŮM NECHTE ZDARMA BYTY.....a já si jdu sednout za mříže, protože chci zkusit anabolika pro tvrdý trénink, při kerým nestíhám regenerovat a bolí mě čím dál víc klouby a secko kolem. Legální výživa mně totiž nejak nefunkuje - jsem zjistil po 6ti letech vyhazování peněz za lživý reklamy......VÍTE KDE MÁM ZÁKONY ČESKY REPUBLIKY? Přesně tam, co česká republika je. Stydím se za to že jsem Čech a nikdy bych v zahraničí neřek že čech jsem, bych byl rudej jak prase

neregistrovaný:
Lukas
e-mail:
...
27.1 2010 23:02
datum:
nadpis:
RE: lokrad
Negativní dopad užívání legálních suplementů - zbytečně vyhozené peníze,pokud nemáte promyšlený trénink, stravu. To samé platí u anabolik, kde by měl být člověk ještě k tomu vyspělej. U 17 letých a podobně je to akorát vyhazovaní peněz oknem.

neregistrovaný:
Lukas
e-mail:
...
27.1 2010 22:51
datum:
nadpis:
Re: Dan
As jsou zakázané kvůli diuretik - ty jsou opravdu nebezpečné a můžou človeka ohrozit prakticky ihned. Steroidy bych mohl označit jako cigarety - stejná rizika. Když někdo někde dělal ten zákon, který steroidy zakazuje, bral je s diuretiky do jednoho pytle.

neregistrovaný:
j.p
e-mail:
..
27.1 2010 20:39
datum:
nadpis:
jakub
přesně souhlasím s tebou.. všude na diskotékách potkaš zhulené trosky, a lidi kteří se cpou extázi atd... a moc se to neřeší a to jsou převážně náctiletí

neregistrovaný:
jakub
e-mail:
.....
27.1 2010 20:30
datum:
nadpis:
.....
skurvenej stat zlegalizoval marianu..nikdo neresi ze 80procent nactiletych chlasta a huli travu jak protrzeny..ale pride rec na anabolika a fuj fuj..sme na morek vygumovanej narod s jeste vygumovanejsima zakoama

neregistrovaný:
lokrad
e-mail:
lokrad@seznam.cz
27.1 2010 19:26
datum:
nadpis:
suplementy
Ahoj, já bych si třeba rád přečetl nejen o negativním dopadu užívání AS, ale i o negativním dopadu užívání legálních suplementů.

neregistrovaný:
Tom
e-mail:
@com
27.1 2010 17:34
datum:
nadpis:
doping
ten článek měl mít tedy jméno "proč je doping špatný, aneb nebrat ho v 17 letech". Milane, myslíš, že to si tady napsal je něco novýho?! Článek uplně o hovně a heště k tomu nepravdivej! Dávám -5

neregistrovaný:
Dan
e-mail:
koncentrak@seznam.cz
27.1 2010 17:23
datum:
nadpis:
hm...
Stále tady dokola čtu, že je doping prakticky bez rizik. Proč jsou potom u nás tyto látky zakázané? A u kterých jsou rizika nejmenší? (námět pro článek???)

neregistrovaný:
Stupid
e-mail:
...
27.1 2010 16:53
datum:
nadpis:
...
Možná byste mohli podobnou pozornost věnovat 15 letým holká používají hormonální antikoncepci. O problemech a vedlejších učincích snad nemusím mluvit, ale nechápu doktory kteří jim předepisují jeden za druhým. A pak když ta holka potká vypracovanýho kluka, tak první co se zeptá je jestli bere steroidy!! Jaká apsurdita! Sice cvičím už nějaký ten rok a nidky jsem nic nemusel brát, ale zrovna v anabolikách nevidím tak velký zdravotní problém, spíše psychický!! Člověk totiž zjistí že něco jde lépe než předtým, tam nemá důvod se vracet zpět... Navíc když se poprvé rozhodovalo v Americe o zákazu používání anabolik, tak doktoři a specialisti tento zákaz nepodporovali, jediní kdo byli pro proti byly farmaceutické firmy!! Kdo by se divil, kdo by jinak kupoval všechny ty protejny, gainery a podobný sračky pochybných účinků!! Navíc se všeho bere velké množství takže o negativním dopadu na organismus nemluvím!! Bohužel tento článek mě připadá jako z nějakého serveru pro ženy a zdravý, který jsem už četl 100x, ale 17 blbec který chce brát anabolika tak asi nemá všech 5 pohromadě a tady tyto informace stejně nebude brát vážně a ničeho nedosáhne...tomu by spíš pomohlo dát cukr a říct že to jsou anabolika a vsadím se že by cvičil jako oteklej a třeba by i něco nabral!!:-) tot vše!

neregistrovaný:
tom
e-mail:
.
27.1 2010 16:45
datum:
nadpis:
.
vy ste dementi, místo abyste ocenili že se tu někdo snaží udělat něco pozitivního, když vidi mladý kluky jak sou prosypaní, tak ještě máte plný huby keců a narážek na Milana..zrovna na kulturistu kterej to co dokázal dokázal čistě..měli byste rozlišovat doping a doping v 15 letech...

neregistrovaný:
Zero
e-mail:
.
27.1 2010 16:12
datum:
nadpis:
jirka
Takove clanky slouzi aby male decka vedeli do ceho jdou atd. ty demente

neregistrovaný:
Arny
e-mail:
aaa@aaa.com
27.1 2010 13:44
datum:
nadpis:
článek
přesně tak Jirko, tenhle článek je sračka.

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
27.1 2010 11:56
datum:
nadpis:
.
by me zajimalo proc tady nadavate(vetsinou nadavaji na uzivatele AS totalni nuly , ktere by nic nedokazaly ani s nima..)Co ma ti lidi delaj tak spatnyho?Chapu nenavist k fetakum , kteri ohrozujou jehlama svoje okoli atd. ale borec co si doma po snidani nastreli do zadku sustacek ,nikoho tim neohrozuje , neotravuje , tak proc se do tech lidi serete? Ani nevim proc to pisu , protoze tyhle negativni komentare k dopingu sem stejne pisou jen decka , ktery maj jedinou aktivitu tak mozna sedet u PC

neregistrovaný:
jakub
e-mail:
::::
27.1 2010 09:08
datum:
nadpis:
::::::
doping je spatnej jen v jedny veci...borci co ho berou sou lepsi nez ty co ho neberou..ale nedivim se jim pac chcou byt nejlepsi..takze ho po case zacnou brat vsichni protoze se chcou rovnat tem lepsim..je to pak neobjektivni...ale ty nasledky:o) to je smesny..kdyz kouknes na pribalovy letacek kazdeho leku nebo vitaminu ci mineralu,tak kazdy z nich ma skalu vedlejsich ucinku...a vsichni i male deti je ji...je to fuk jestli jis aspirin ne anabol..zahul na jatra je to u obou pripadu..je logicky ze u chlapcu nizsiho veku je to volovina sypat ale ne z dusledku ze by meli kulky jak buraky a zada jak struhadlo:o)) nic proti:o))

neregistrovaný:
denny
e-mail:
gd@gdf25.cz
26.1 2010 23:18
datum:
nadpis:
!
supr článek, snad si z toho nějaký šmoula veme ponaučení a v návaznosti na to mu to zachrání zdraví..

neregistrovaný:
Arny
e-mail:
aaa@aaa
26.1 2010 22:27
datum:
nadpis:
článek
Tento článek je hroznej! Promiň, můj názor

neregistrovaný:
Arny
e-mail:
aaa@aaa
26.1 2010 22:25
datum:
nadpis:
článek
Tento článek je hroznej! Promiň, můj názor

neregistrovaný:
Arny
e-mail:
aaa@aaa
26.1 2010 22:23
datum:
nadpis:
článek
ty fotky, máš přehnaný, borec na první fotce jsou hormonální problémy-tahle fotka není vliv anabolik. Druhá fotka borec s kožní chorobou bez užívání anabolik. Dej sem konkrétní fotky, které jsou důsledkem užívání steroidů. Víc se raději vyjadřovat nebudu Milane.

neregistrovaný:
superman
e-mail:
s
26.1 2010 21:31
datum:
nadpis:
hm
Jak to vidim tak kdyz to umim davkovat tak se nic nestane, lide je berou protoze jsou to slabomyslne lamy co nemaj genetiku a druhym zavidi. Pro normalni lidi staci jednou za rok kreatin

neregistrovaný:
BB
e-mail:
nvm@seznam.cz
26.1 2010 15:46
datum:
nadpis:
Názory
Každej píše že kdo brat anabolika je snadna cesta ke svalům ale neni to tak musíte vic jíst tvrdeji trenovat a opravdu se venovat kulturistice na 100% a hlavne vedet co berete za AS protože znam borce co do sebe perou sustaky, nandrolon atd a akorat se zalijou vodou a po vysazeni se divi že jdou dolu ... i s AS je to težká cesta jenom muíte byt chytří......

neregistrovaný:
...
e-mail:
bloblo@bloblo.cz
26.1 2010 15:41
datum:
nadpis:
ha
a víte že i obyčejná voda z vodovodu má vedlejší účinky? Jen aby jste to věděli, radši přestaňte i pít vodu.

uživatel:
fabish
26.1 2010 14:49
datum:
nadpis:
Dan
Pekny nazor,ale clovek ktery nevi o cem je vrcholova kulturistika a jine vrcholove sporty co obnasi by nemel kulturisty odsuzovat ze berou!Tim jsem myslel vrcholove sportovce, rekreacni a juniory u tech to nechapu take!Bez urazky Dane,pokud as bude ci dopingove latky tak se zneuzivat budou,a naturalove je jich vedcina take podvadi,dnes jde o uspech a penize,cest uz jen u malokterych

neregistrovaný:
...
e-mail:
...
26.1 2010 13:09
datum:
nadpis:
i obycejny vitamin C ma vedlejsi ucinky..
dojemny clanek..

neregistrovaný:
...
e-mail:
...@...cz
26.1 2010 12:29
datum:
nadpis:
...
holt na něco se musí umřít. Někdo chcípne na rakovinu, druhej chcípne na cirtózu jater a třetí chcípne kvůli steroidům.
Takovej je život:) Každej si sám zvolí cestu:)

neregistrovaný:
LOL
e-mail:
dement@ememe.cz
26.1 2010 12:26
datum:
nadpis:
lol
Lesukov taky podvádí a všichni se z něj můžete posrat jak je dobrej. Nejspíš věříte, že je naturál :D

neregistrovaný:
ahoooj
e-mail:
bolestný
26.1 2010 11:33
datum:
nadpis:
Zdravím všechny vodáky
Zdravím tě Dane.Mohu ti říct,že jen flákač může vždy o trochu zvýšit tréninkové tempo.Bereš li sport vážně jedeš každý trénink na 100% plně se koncetruješ pokud ještě zvýšíš pak se buď přetrénuješ nebo zraníš. Tenhle přízpěvek nemá žádnou spojitost s as a klidně jej vymažte.ale prosím až si ho danek přečtě když už tu svůj názor vložil dvakrát :-)

neregistrovaný:
Dan
e-mail:
koncentrak@seznam.cz
26.1 2010 10:52
datum:
nadpis:
muj nazor
Ahoj, docela mě překvapují některé reakce v této diskuzi a z některých mi je až na blití. Třináct let se závodně věnuji kanoistice na divoké vodě a do dopingu bych v životě nešel. Uvědomuje si tu vůbec někdo, že je to PODVOD??!!! Jak se potom vůbec můžete kouknout do zrcadla??
Jak si potom můžete říct, že jste daného úsilí dosáhli vlastními silami??? Když pominu kulturistiku tak použití dopingu v ostatní sportech je jen pro ubohé slabochy!! Tréninkové tempo, se dá vždy o kousek zvýšit, bez toho aniž bych musel sypat. Jinak příklad za všechny: minulý rok bylo pár případů úmrtí fotbalistu, přímo na trávníku náhle zkolabovali. Mladí kluci… Minimálně u jednoho (ty ostatní si už nepamatuju) byl prokázán doping, v kombinaci se skrytou srdeční vadou. Ano, srdeční vada byla nejspíš ten hlavní činitel, ale myslím, že bez dopingu by měl větší šanci tu dneska mezi námi ještě být.
Ohledně kulturistiky proč ne klidně ať sportovní kulturisté „sypou“ ale potom ať je soutěž, kde oficiálně budou startovat tito „sypající“ kulturisti a na druhé straně by byla soutěž, kde by se striktně hlídal doping a to hlavně při samotné přípravě závodníků.
Jinak článek se mi líbil a už se těším na slibované další články nejen s touto tématikou.
Dan

neregistrovaný:
Dan
e-mail:
koncentrak@seznam.cz
26.1 2010 10:31
datum:
nadpis:
muj nazor
Ahoj, docela mě překvapují některé reakce v této diskuzi a z některých mi je až na blití. Třináct let se závodně věnuji kanoistice na divoké vodě a do dopingu bych v životě nešel. Uvědomuje si tu vůbec někdo, že je to PODVOD??!!! Jak se potom vůbec můžete kouknout do zrcadla??
Jak si potom můžete říct, že jste daného úsilí dosáhli vlastními silami??? Když pominu kulturistiku tak použití dopingu v ostatní sportech je jen pro ubohé slabochy!! Tréninkové tempo, se dá vždy o kousek zvýšit, bez toho aniž bych musel sypat. Jinak příklad za všechny: minulý rok bylo pár případů úmrtí fotbalistu, přímo na trávníku náhle zkolabovali. Mladí kluci… Minimálně u jednoho (ty ostatní si už nepamatuju) byl prokázán doping, v kombinaci se skrytou srdeční vadou. Ano, srdeční vada byla nejspíš ten hlavní činitel, ale myslím, že bez dopingu by měl větší šanci tu dneska mezi námi ještě být.
Ohledně kulturistiky proč ne klidně ať sportovní kulturisté „sypou“ ale potom ať je soutěž, kde oficiálně budou startovat tito „sypající“ kulturisti a na druhé straně by byla soutěž, kde by se striktně hlídal doping a to hlavně při samotné přípravě závodníků.
Jinak článek se mi líbil a už se těším na slibované další články nejen s touto tématikou.
Dan

neregistrovaný:
...
e-mail:
..
26.1 2010 09:50
datum:
nadpis:
Re:Jura
Anonymní nepodložená obvinění zde nemají co dělat.

naposledy editováno: Martin (26.1.2010 10:11)

neregistrovaný:
Jura
e-mail:
@@
26.1 2010 07:55
datum:
nadpis:
Nasser
Milane dík za odpověď, já tomu věřím že se dá perfektně na soutěž připravit i ,,čistý''dík za odpověď. Například takový František Huf je podle mě a co jsem slyšel taky ,,čistý'' a vždy vypadal perfektně.Jistě že spousta kulturistů to nepřizná, obrázek o pravdě si musí udělat každý sám. Přeji mnoho dalších úspěchů.

neregistrovaný:
Luboš
e-mail:
Bolestný@seznam.cz
26.1 2010 06:57
datum:
nadpis:
Nejen pro Zuzku
Nechci tady vystupovat jako obhájce anabolik.Ale nesnesu takové žvásty jak je připravit se na závody naturálně mnojem těžší.Mám odzávoděno hodně a vždy jsem se na závody připravoval načisto to byl také důvod proč jsem startoval při výšce 183 cm do 80 kg.Velmi často jsem býval nejkvalitnější v kategorii proužky na zadku jsou u mě standart.Ale tato příprava nebyla žádná hrůza i když jsem shodil od za poslední týden třeba 6-8 kg svalů.Nějakou dobu jsem však nezávodil ale pkusl se připravit aspoňtak v rámci zkvalitnění a v dietě jsem některé látky použil.Příprava byla mnohem obtížnější-mnohem je pravda,že výsledek byl uplně někde jinde co se množství zachované hmoty týče,ale snažší to rozhodně nebylo.A to že ti každý hned neřekne,že něco bere i když to na něm je vidět je přirozené.To,že si kluci v pubertě pravidelně honí taky všichni ví a nikdo ti to nepřizná.Za gramatiku se omlouvám mám s tím problémy jinak si na tom co tu píšu trvám.a Jak píše Nasser forma skutečně jde udělat na čisto a věřím,že v klasice se dá soutěžit načisto a vyhrávat,ale ve sportovní kulturistice vás rozsekají.A finančně vás to bude stát dvakrát tolik než kolik dá sypač.Ale na závěr zdůrazňuji jednu věc Záměr autorů článku je dobrý a doping je u 98%nejen zbytečný,ale může být i opravdu škodlivý.Pro Všechny mladé čtenáře :Uvědomte si,že se nacházíte v nejanaboličtějším období v životě co se týče hormonů tak na tom nebudete NIKDY po dvacítce tak dobře jako jste teď Využijte tohorto období kvalitní stravou a poctivým přistupem a až vymačkáte ze svého potenciálu maximum pak můžete zvážit užívání as.Zvážit.Uvědomte si,že kulturistika je životní styl běhna dlouhou trať a mohu vám potvrdit,že na to ževyhrajete jedny závody si za pár měsíců nikdo nevzpomene.

neregistrovaný:
Zuzka
e-mail:
Blondie@seznam.cz
25.1 2010 23:43
datum:
nadpis:
jak to vidí ženská:-)
Zajímavé počtení, koukám , že steroidy opravdu zhoršují i kvalitu mozku a celkového myšlení, protože některé příspěvky jsou víc než hloupé a stupidní,jak z obsahové,tak i gramatické stránky.A nejhorší je, že takové osoby znám i osobně z posilovny.Mladík vykazuje známky užívání AS a mluví o sobě jako o naturálovi. To je vrchol,snad se nestydí za to, že nedokáže dodržet trénink a stravu naturální cestou? Dát si maximálně protein,amina,glutamin a jít na tvrdý trénink :-))Protože vidím, že to opravdu jde.Doma mám v přítelovi ukázkový případ naturálního úspěšného kulturisty.Sypačů jsou mraky ,přírodní cestou je to větší makačka a člověka výsledky zajisté více potěší.Milanovi fandíme...

uživatel:
Nasser
25.1 2010 22:34
datum:
nadpis:
Jura
O tátovi.. Stejně, když ti napíšu, že byl čistý, tak mi věřit nebudeš. I když... měl 71kg, což může být vlastně dobrým argumentem :) Raději jsem všechny připravil na soutěž naturálně, sice s menším množstvím svalové hmoty, ale za to s perfektní formou. Někdo zkrátka nepochopí, že forma lze udělat načisto, ale je k tomu potřeba důslednost a zkušenosti.

neregistrovaný:
Luboš
e-mail:
bolestny@seznam.cz
25.1 2010 22:22
datum:
nadpis:
...
A ještě jedna věc souhlasím s tím,že po letech se u uživatelů oběví nějaké vedlejší účinky.Padání vlasů,nebo gynekomastie.Ale není to po jedné kůře nebo dvou,ale většinou po mnoha letech užívání.Zeptejte se jakéhokoliv puberťáka jak mu záleží na tom jak na tom bude ve 30ti?Mě osobně když bylo 15 bylo uplně jedno co se mnou bude ve 30ti a myslím,že tohle se moc nezměnilo.

neregistrovaný:
wkxxx
e-mail:
wkxxx@azet.sk
25.1 2010 22:10
datum:
nadpis:
moralisti
nechcem nikoho urazit, ale zasa tu moralizuju najväcsi naturali aky kedy sutazaili. Ze ta nechytili na testoch? blahozelam, vies co a vies ako sypat. Ano je pravda, ze v junioroch a doraste sypat netreba, ale tí co nesypali, skoncili vzadu. Tí najlepsi sli na MS, samozrejme uz cistí. MS juniorov bola krasna naturalna sutaz, ved to aj tak vyzeralo, neuveritelne formy sutaziaich na poprednych miestach, chudaci egyptania a spol, tí urcite ani nevedeli, co je doping. A o nemcovi Fritzovi ani nehovoriac...Chvalabohu, ze nie su aj MS v doraste, lebo ani nechcem vidiet tych naturalne pripravenych teenagerov...

neregistrovaný:
Jura
e-mail:
@@@
25.1 2010 22:08
datum:
nadpis:
Pro Nasser
Ahoj Milane, tvých výkonů i všeho co pro tento sport děláš si vážím. Vím že tento článek je určen pro Dorost a Juniory, ale mám jen otázku bokem - Co tvůj taťka a AS ???

neregistrovaný:
luke
e-mail:
vyplnene.pole@sk
25.1 2010 21:45
datum:
nadpis:
zavadzajuci clanok
za zmienku si uz len staci pozriet americky film s nazvom BIGGER,STRONGER,FASTER ,kde su rozoberane vsetky pre a proti- odporucam si ho pozriet,resp stiahnut :-D . Tento clanok je cisto proti a neuvadza fakty ako podotkli ini, rizika sa minimalizuju davkovanim, vedomostami, lekarskou prehliadkou na mozne rizika spojene s uzivanim na vase konkretne telo. Faktom ale ostava,ze nijaky vyskumny ustav nikdy nepotvrdil ako priamu pricinu smrti uzivanie AS.

neregistrovaný:
Josef.P
e-mail:
Jooseff@centrum.cz
25.1 2010 21:41
datum:
nadpis:
Ti druzi
Nejdulezitejsi pro viteze je mit sve porazene, protoze bez nich neni vyhra,nejdulezitejsi pro viteze v tomto sportu je,presvedcit porazene,ze jeho genetika a pouzivani doplnku vyzivy je jediny prostredek jeho vyteztvi nad porazenymi,nejdulezitejsi pro vyrobce doplnku vyzivy,jsou porazeni,protoze jako jediny jejich produkty uzivaji v iluzi,ze se stanou vitezove,nejdulezitejsi pro viteze je,stat se vyrobcem doplnku vyzivy.jedinym vitezem je ten,kdo vi,ze nejdulezitejsi je osvobozeni sebe sameho cvicenim od vitezu,porazenych vyrobcu doplnku vyzivy a zacit uzivat doplnky vyzivy,ktere vytvorila priroda a rozum a ne business.Start je vitez cil jsou porazeni a cviceni to je svoboda vybrat si musi kazdy sam.

neregistrovaný:
dacan
e-mail:
*
25.1 2010 20:47
datum:
nadpis:
*
Doping je fajn

neregistrovaný:
kriptonit
e-mail:
blabla@blabla.cz
25.1 2010 20:45
datum:
nadpis:
smazáno: Nasser (25.1.2010 20:47)

neregistrovaný:
pepa
e-mail:
pepa@email.cz
25.1 2010 20:43
datum:
nadpis:
smazáno: Nasser (25.1.2010 20:47)

neregistrovaný:
dacan
e-mail:
*
25.1 2010 20:40
datum:
nadpis:
smazáno: Nasser (25.1.2010 20:47)

neregistrovaný:
pepa
e-mail:
pepa@email.cz
25.1 2010 20:36
datum:
nadpis:
smazáno: Nasser (25.1.2010 20:47)

neregistrovaný:
Petr Oplíštil
e-mail:
c-l-o-v-i-c-e-k@seznam.cz
25.1 2010 20:30
datum:
nadpis:
Stan - Na vrcholové úrovni to nejde jinak
Za prvé souhlasím s Mgr. Krhutem v podstatě úplně, za 2. stan skoro řekl to samé co bych napsal já ... Obdivuju Mílu kam až to dotáh a že jede dál a je výbornej. Věřím mu, že jede čiště a to z toho důvodu že jsem sám taky něco dokázal. Zdaleka ne tolik co Milan ale myslím si, že dost aniž bych musel začít sypat. A to byl i důvod mého konce... usoudil sem - možná špatné, že bez AS bych to víc nedal a v chlapech už 100 % ne a jak řikal Stan ... nebudu jezdit uzavírat soutěže. Ne z toho důvodu že bych neukojil moje ego ale příprava stojí nejen peníze - ty já v tomhle případě řadím na konec ale hlavně spoustu energie, času a odříkání ... a pokud bych měl být předem smířený s tím že budu podprůměrný až poslední ... Ano existují předpisy, které AS zakazují stejně jako např. zákon který říká jezděte 130 po dálnici ... a jaká je realita ? kdo ji nereflektuje bude asi posledni a kdo nechce at nezavodi ... Závěrem chci jen přímo říci že jsem proti užívání AS v jakémkoliv věku a stádiu ale zároveň sem si vědom že současná "kultura" v tomto sportu je bohužel jiná ... To jen pro uvedení na pravou míru :)

uživatel:
Nasser
25.1 2010 19:59
datum:
nadpis:
...
ale vidím, že diskuze má opět tendenci odbíhat a píšou zde i lidé, kteří buď něčetli článek, nebo nezvládají porozumnění textu. Pravděpodobně bude diskuze uzavřena.

neregistrovaný:
BigDaddy
e-mail:
@
25.1 2010 19:58
datum:
nadpis:
jen chtít a nekecat
Pánové, zkuste 3-4 měsíce dodržovat kvalitní stravu a uvidíte, že se k nepoznání změníte. Samozřejmě, že nesmíte tréninky prokecat, ale dád si pěkně do těla. Nestojí to ani moc peněz. Sice nebudete mega velcí jako profíci ale určitě budute kvalitnější a tvrdí i bez AS.Chce to mít jen silnou vůli. Sám jsem to zkusil.Hodně štěstí.

uživatel:
Nasser
25.1 2010 19:57
datum:
nadpis:
luboš
co píšeš je přesně to, co se mi nelíbí. Že jsi se bavil s nějakým bývalým borcem, který říkal... Na úrovni juniorů to jde. Úroveň mužů nekomentuji, s tím nemám zkušenosti, ale juniory mám vyzkoušené a za tím si stojím. Takže srdceryvné bláboly mají ti, co tvrdí opak, včetně tebe.
Navíc tohle není o "čistote a nečistotě". Tohle je o tom, že AS u mládeže nemá co dělat.

naposledy editováno: Nasser (25.1.2010 20:35)

neregistrovaný:
luboš
e-mail:
...
25.1 2010 19:50
datum:
nadpis:
...
každej kdo říká že on by nikdy nesypal tak lže, doping neodsuzuju, ale nechápu proč všichni píšou články typu- já bych to nikdy neudělal. bavil jsem se s jedním bývalým borcem v kulturistice a ten mi potvrdil, že v tomto sportu to bez dopingu nejde ani na úrovni juniorů! a trener oty zaremby sám přiznal, že dělat něco čistě by stačilo tak maximálně na jízdu na kole okolo rybníka.
chápu, že v dnešní době jsou na závodníky kladeny čím dál tím větší nároky ohledně jejich formy, ale proč z nás pořád musí dělat blbce a tvrdit, že jsou čistí? pro mě by to byli daleko větší borci, kdyby se k tomu postavili čelem a řekli pravdu než tyhle srdceryvný projevy!!!

neregistrovaný:
Mira
e-mail:
.
25.1 2010 19:41
datum:
nadpis:
Sterace
Ja osobne si myslim, ze je uzivaji hlupaci kteri si predstavi..jo vemu par bobulek a budu Arnold. Nebo hlupaci co zavidi druhym, protoze maji dobrou genetiku a dalsi veci spojede k dobrym vykonum.

neregistrovaný:
Lubko
e-mail:
...
25.1 2010 19:32
datum:
nadpis:
smazáno: Nasser (25.1.2010 19:35)

neregistrovaný:
Luboš
e-mail:
lubos.kraliik@seznam.cz
25.1 2010 19:13
datum:
nadpis:
smazáno: Nasser (25.1.2010 19:34)

neregistrovaný:
Luboš
e-mail:
bolestny@seznam.cz
25.1 2010 19:10
datum:
nadpis:
...
Cílem je poskytnout jim pravdivé informace a ukázat jim,že v 16 je brat as absolutní nesmysl,protože se ještě ani na dohled nepřiblížili k naplnění svého potenciálu a ne je strašit beďárovýma zádama a Valentinem.Vrcholoví sportovci byměli chodit do škol a dělat osvětu.Ale k tomu musí být nějaká koncepce 15-16 letí jsou už na strašení velcí umějí si udělat vlastní názor pokud jsou informace romumě podány a od někoho koho obdivují.

uživatel:
Nasser
25.1 2010 18:39
datum:
nadpis:
nikdo nechápe?
To nikdo nepochopil, že článek je určený pro mládež (dorost a junioři)? Ti další, 21 let a výše snad už mají dost rozumu, aby věděli do čeho jdou a nesli následky. Cílem bylo ukázat právě mladistvím, že doping neznamená jen velké svaly, ale taky velká riziko! A to riziko je opravdu velké, hlavně když nemají dostatek informací o látkách, přístup k originálům a k tomu všemu ještě je tu policie. Navíc ve věku, kdy ještě není kompletně ukončen vývoj mohou být následky AS daleko horší, než u 30 letého muže. Nebo se snad podle vás pletu a měl bysme 16 letým dětem radit, co užívat?, místo vysvětlení, že to za to nestojí?

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
25.1 2010 18:25
datum:
nadpis:
.
opravdu zajimave jak vetsina radoby chytraku bezmezne obdivuje svetove kulturisty a zaroven odsuzuje doping , to pak dava opravdu velkej smysl co muzu napsat ja , ze znam opravdu dost lidi ve svem okoli , kterym je pres 30 uzivaji AS klidne i 20 let a kdyz srovnam je s beznyma 30/40tnikama , tak maj ten cholesterol tlak jeste lepsi , nez ty lemry , ktery to maj s piva a klobas . Pokavad je clovek rozumnej a zna tu problematiku , tak je to na pohodu a urcite bezpecnejsi jako 20 cigar denne a sex bez kondomu

neregistrovaný:
Stan
e-mail:
stan@tiscali.cz
25.1 2010 18:07
datum:
nadpis:
Na vrcholové úrovni to nejde jinak
Když jsem si přečetl tento článek, tak bych řekl, že pan autor až tak pravdu nemá. Já sám cvičím už 10 let (od 13 let), nějakou dobu už závodím v ...... (kulturistika to není) a v současné jsem se dostal na špicku v ČR. Když jsem začínal, tak jsem odmítal doping. Ale jak jsem si pořád posouval svoje hranice a chtěl jsem být stále lepší, tak to prostě bez toho nejde (Hlavně otázka regenerace). Kdo chce něco dělat na vrcholové úrovni a patřit k těm nejlepším, tak není jiná možnost. Netoužím jezdit na závody a uzavírat startovací pole. Po tom asi touží naturální kulturisti, jak to čtu.
Závěr je asi takový, že na vrcholové urovni s tím souhlasím.

neregistrovaný:
koudy
e-mail:
,,,,
25.1 2010 17:59
datum:
nadpis:
froggy
tak to je mazec:o)) nejvetsi pravda co sem tu zatim slysel:o))

neregistrovaný:
Froggy
e-mail:
jirka@gamehost.cz
25.1 2010 17:27
datum:
nadpis:
problematika
Jednou jsem cetl velmi zajimavy prispevek - vemte si vedle sebe krabicku aspirinu, krabicku diazepamu (lek na spani), krabicku nejakeho multimineralu s vyssim obsahem drasliku, krabicku clenbuterolu (puvodne lek na astma vyuzivany v rysovacich kurach) a krabicku dianabolu (popularni AS). Ktery z techto vyrobku vas po poziti 100 tablet nezabije? S nejvetsi pravdepodobnosti to bude dianabol. Pointou je, ze ze vsech stran slysime jak jsou spatne. Vsechna media na to poukazuji. Ale to jen proto, ze to lidi chteji slyset. Kdyby v televizi vystoupil doktor, ktery rika opak (tj. ze steroidy nejsou zase tak nebezpecne) tak to nikdo neodvysila. BTW: To Lubos: Nemas nahodou tu praci publikovanou na internetu?

neregistrovaný:
koudy
e-mail:
,,,,,
25.1 2010 16:57
datum:
nadpis:
,,,,,,
mam kamarada..necvici tudis nikdy nesypal...ma nejakou vadu krve a jeho zada vypadaj hur...nemusi to byt ze sypani..ten borec na tom obrazku na to ani nevypada

neregistrovaný:
Libas
e-mail:
Libas5@seznam.cz
25.1 2010 16:42
datum:
nadpis:
pepo
Hele Pepo...z čeho jiného by to měl? Myslíš, že takhle vypadá puberťácké akné? Znám hodně lidí, co mají víc akné, než je obvyklé, ale tohle je extrém...Tak se prvně zamysli, než něco napíšeš...Jo a Luboši...To že se na to musí jít jinak, to je třeba pravda...Ale psát, že to při normálním užívání neškodí( normální myslím, tak jak si to popsal ty)..to mě celkem zaskočilo...nehraju si na vševěda, sám jsem ještě na střední, ale od takového vzdělaného člověka, jak se prezentuješ mi to přijde dost ujeté...nemyslím to zle, jen názor:)

neregistrovaný:
honza
e-mail:
....
25.1 2010 16:31
datum:
nadpis:
smazáno: Nasser (25.1.2010 16:36)

neregistrovaný:
pepa
e-mail:
pepa@email.cz
25.1 2010 16:14
datum:
nadpis:
hh
jo a btw, to akné na tom obrázku ten borec nemá rozhodně ze steroidů proboha :D

neregistrovaný:
pepa
e-mail:
pepa@email.cz
25.1 2010 16:13
datum:
nadpis:
smazáno: Nasser (25.1.2010 16:18)

neregistrovaný:
...
e-mail:
okok@Okoko.cz
25.1 2010 16:11
datum:
nadpis:
ko
omg, furt ta stejna pisnicka dokola. Staci si napsat do google "steroidy rizika" a mate tam 1000 clanku, nechapu proc tvorit dalsi okopirovanej clanek.
Sypani je svinsto, to mas pravdu. HOVNO S AS, KOKOT S NIMI.

neregistrovaný:
Luboš
e-mail:
bolestný@seznam.cz
25.1 2010 15:52
datum:
nadpis:
Pro Freie
Ahoj Freii Na vysoké škole jsme měli i předmět s názvem protidrogová prevence a jelikož jsem etoped a měli jsme praxi i v drop inu seznámil jsem se celkem dopodrobna s vývojem této prevence.Dříve byl trend ukazovat jen odstrašující případy a šířit hlavně mezi mládeží názor,že braní drog vede nevyhnutelně ke smrti jedince.Ke zhroucení jeho životních postavení a devastaci osobnosti jako celku.tato strategie se však ukázala jako naprosto neefektivní a proto se rozjel projekt do škol i základních kde vyléčení narkomani sami říkali co si prožili a šli příkladem.Místo represe začala opravdová prevence a to s testováním látek na diskotékách aby mladí neriskovali zbytečně s neidentifikovatelnými látkami,výměna stříkaček atd.tato metoda skutečně lehce snížila braní tvrdých drog a odklonila řadu lidí rozhodlých fetovat na drogy mekčí.Razantním způsobem však ubylo nemocí ,jako žloutenka atd.A to je ono.Tím,že budete strašit lidi tím nic nevyřešíte straší se už dlouho a doping kvete.Měli by jste raději podat pravdivé informace o tom jak věci dávkovat a jaké jsou nejméně škodlivé.Což ovšem vy zapřísahlí naturálové nikdy neuděláte,protože by jste za to dostali postih od ADVČR za nabádání k dopingu.Zajímá li Vás to blíže v knihovně Ostravské University se nachází diplomová práce s názvem doping u pubescentů a adolescentů které jsem autorem.Zde je daná problematika vysvětlena.Chlapci moji vím,že to myslíte dobře,ale jdete špatnou cestou.Zajděte si někdy jestli ještě dělá přednášky R.Jon ten vám otevře oči.Tady budujete něco co negunguje.

neregistrovaný:
Indestructible
e-mail:
.
25.1 2010 15:45
datum:
nadpis:
/
Jeste si tam mohl dat obrazek Grega Valentina at je to kompletni ne? A ze nekdo nikdy nebral.. kolik byvalych a soucasnych profiku tohle pise, takze tohle tvrzeni fakt vahu nema.. A myslim si, ze sypajicich deti, co si to nekde koupi je minimum, ale zavodniku(dorostencu, junioru) co se natom pripravuji a pak treba vysadi(kondicaci nemusi, tam se netestuje?) je uz vetsi mnozstvi..

neregistrovaný:
ETTHORRIEL
e-mail:
ETTHORRIEL@GMAIL.COM
25.1 2010 14:33
datum:
nadpis:
smazáno: Nasser (25.1.2010 15:36)

neregistrovaný:
L.L
e-mail:
....
25.1 2010 14:32
datum:
nadpis:
smazáno: Nasser (25.1.2010 15:36)

neregistrovaný:
ETTHORRIEL
e-mail:
ETTHORRIEL@GMAIL.COM
25.1 2010 14:30
datum:
nadpis:
smazáno: Nasser (25.1.2010 15:36)

neregistrovaný:
lukas
e-mail:
anonym@gmail.com
25.1 2010 14:04
datum:
nadpis:
lubos
smazáno několik identických komentářů. Nasser

naposledy editováno: Nasser (25.1.2010 15:37)

neregistrovaný:
lukas
e-mail:
anonym@gmail.com
25.1 2010 14:04
datum:
nadpis:
smazáno: Nasser (25.1.2010 15:36)

neregistrovaný:
lukas
e-mail:
anonym@gmail.com
25.1 2010 13:46
datum:
nadpis:
smazáno: Nasser (25.1.2010 15:37)

neregistrovaný:
lukas
e-mail:
anonym@gmail.com
25.1 2010 13:45
datum:
nadpis:
lubos
presne moj nazor. taketo clanky o tom ako nebrat AS/hormony atd je na internete kopec. skor co chyba je lepsia informovanost ohladom toho co brat, ako kombinovat,preco a tak dalej. teraz kazdy povie, ze keby nieco taketo niekto napise tak je to nabadanie na uzivanie AS, ale podla mna ide skor o tu informovanost pretoze ked si ten 15 rocny chlapec (ako bolo spomenute) zaumieni, ze chce mat svaly aj keby co bolo tak sa do toho vrhne viacmenej bez rozmyslenia a taketo clanky ho pochybujem, ze odradia a preto sa stava, ze mlady chalan sa dodrbe lebo o tom nevie totalne nic a ked si pyta radu tak ho kazdy posle do p*ce, ze je este mlady tak ide skusit nieco na vlastnu past a potom to tak aj dopadne...

uživatel:
Freimen
25.1 2010 13:36
datum:
nadpis:
Luboš
hezká metafora a právě proto nemají co dělat nezletilí řidiči na silnicích. Nikomu jinému není článek určen a skoro nevěřím svým očím, že se tu objevuje opačný názor od dospělého člověka na adresu sypání mladistvích.

neregistrovaný:
Igor
e-mail:
igorilles@azet.sk
25.1 2010 12:37
datum:
nadpis:
Ahoj Lubos
Lubos napisal si to velice pekne a spravne , verim tomu zeak sa doping uziva rpimerane a spravne hlavne pod dohladem skusenych lidi nemusi se ti nic stat. To muzu vysvetlit i na jinych vcech. Kdy z je nedkto alergicky na med a dasi ho tak je taktiez smrtelny ako anabolicke sterodiy aleboma vedlejsi ucinyk na jednicne ktory je na nej alergicky .Chcem tym povedat kazdy clovek je iny, na nikekom sa vedlajsie ucinky neukazu nikdy a niekoho hned po prvej kure zoberu do truhle je to silne individulane a je na kazdom znas podla mna ci sa na to ame alebo nie, je to kazdeho soobna vec, a druha vec ohladne toho zakonu v CR, podla tym ze budu trestat lidi za prechovavanie AS nic sa s ty mnevyriesi , ludia ak to budu chciet brat budu aj za hrozbyvazenia tak iba tolk osm chcel. Vela uscpechov kazdemu

neregistrovaný:
Luboš
e-mail:
bolestný@seznam.cz
25.1 2010 12:20
datum:
nadpis:
Doping.
Doping sám o sobě žádná hrozba není.Je na uživateli jak s ním naloží a jak riskuje.
Uvedu příměru k jízdě autem.Pokud máte dostatek zkušeností a měli jste ve škole dobrého instruktora,máte kvalitní vůz který reaguje tak jak má,řídíte se pravidly silničního provozu pak je šance na vážné poškození vašeho zdraví minimální.
V případě,že si zvolíte auto které neodpovídá technickým stavem normám,jste nezkušený řidič a máte touhu být všude první pak je riziko tomuto úměrné a navíc riskujete i zdraví ostatních a přitom stačí tak málo vždyť můžete jet vlakem nebo autobusem.Ten vás také doveze na místo.Co tím chci říct?Budete li připos.......z toho co se vám může stát nevystrčíte ani nos z domu protože riziko,že vás venku srazí auto nebo uklouznete na náledí a zranite se nebo možná špatnš dopadnete je mnohem větší.Chci říct,že tímto strašením se nic nevyřeší to už známe z prevence drog a vy opakujete stejnou cestu slepou uličkou která nikam nevede.Můj názor je,že budete li užívat anabolika a budete mít dostatečné znalosti v tomto oboru,nebudete mít žádnou chybu ve stravování budete přiměřeně trénovat a léky rozumě dávkovat,(-pravé léky)jste li zdraví bez výraznějších genetických predispozic k nádorovým onemocněním.hrozí vám jen to,že se vám zastaví růst.Jinak riskujete podle mě mnohem méně než naturál který se vrhne do posilovny bez jakýchkoliv znalostí a zvedá bez rozmyslu činky mnohdy artistickým způsobem.V čem se s autorem článku,ale shodnu je fakt,že v dorosteneckých a Juniorských kategorijích je to spíše na škodu,protože si uvědomte jednu věc.Když dáte tělu pocítit tu sílu mnohanásobného množství hormonů,těžko se mu pak bude chtít zlepšovat se přirozeně Máte li však v plánu soutěžit jednu sezonu v Juniorech a pak už nikdy pak si z touhle pasáží hlavu nelamte.
Závěr je takový jste li rozhodnuti,že kulturistika je celý váš život a nebude tomu nikdy jinak,Máte pravé léky dostatečné množství vědomostí a dost peněz na stravu a suplementaci čas na trénink a regeneraci a partnerku která pro to bude mít pochopení.Jestliže neexistuje jediná skulinka v tom aby jste se zlepšovali a už to dál nejde šel bych do rozumného dávkování.Ale kolik z vás tohle splňuje?
v žádném případě tohle není nabádání k dopingu,ale odmítám pohádky typu budeš brát umřeš,zvlášť od člověka který jak píše má k tomuto odpor nikdy nic nebral a ani se o toto nezajímal.Jeho výkony však respektuji a přístup obdivuji.jen prostě s touhle prevencí jde mimo.
S pozdravem a přání,aby jste do tréniků zapojovali hlavně mozek Mgr.Lubomír Krhut

neregistrovaný:
T.Ihumentsev
e-mail:
t@nazev.cz
25.1 2010 09:14
datum:
nadpis:
Super
tohle je supr článek a takhle by to mělo být, dobrou postavu si člověk vybuduje i naturální cestou

Odkazy:    ronnie.cz  |   fitness-suplementy.cz  |   kulturistika.cstv.cz  |   muscle-fitness.cz  |   sportujeme.sk  |  
přihlášení