Reklama:

Trenérská škola Ronnie.cz

25.7.2010 10:45 - Ostatní - Nasser
přečteno: 10542x - diskuse: 81
Trenérská škola Ronnie.cz
Už delší dobu jsem uvažoval, že si udělám trenérskou licenci, abych si mohl přivydělávat jako osobní trenér. Z nabídky trenérských škol je pečlivě vybíral a nakonec jsem podle referencí zvolil trenérskou školu RONNIE.cz. K mému rozhodnutí přispěla i kvalita vyučujících lektorů.

V letošním roce bylo na výběr ze 7 termínů, z nichž 2 v období prázdnin jsou intenzivní týdenní formou (celkem 2 týdny), zatímco ostatní jsou pouze víkendové (5x, pátek-neděle). Jelikož ve Zlíně ani v Brně žádný z těchto kurzů se nekoná, tak jsem se rozhodl pro intenzivnější formu, abych ušetřil na dopravě. S ubytováním mi pomohli velice dobří přátelé Petr Bartoš a Jana Černovská, kteří mi poskytli azyl ve svém bytě, za což jsem jim vděčný. Zpět k výuce.

První „školní“ den jsem byl hned mile překvapen. Sice jsem trochu podcenil dopravní situaci hlavního města a přišel o 30 minut později, ale při vstupu do učebny mě zaujala lavice, na které ležely 3 učebnice (Tvarování těla od Tlapáka, Sportovní výživa a Coach School), velký prázdný sešit a dokonce nechyběla ani propiska. Zkrátka jsem s sebou nepotřeboval nic nosit, vše potřebné jsem dostal a navíc to bylo již v ceně kurzu. První dojem skvělý.

Úvodní hodinu vedl majitel trenérské školy Pavel Provázek, který nás seznámil s průběhem kurzu a celkově s problematikou trenérství. Pavel působil příjemným dojmem a bylo z něj znát, že je ve svém oboru odborníkem.

Trenérská škola Ronnie.cz

Mezi další předměty patřila i psychologie, sportovní trénink, antropologie... Velký důraz byl kladen na výživu přednášenou Bc. Lukášem Roubíkem, který svým osobitým, ale profesionálním pojetím přednášek všechny zaujal. Že se Lukáš zejména v oblasti výživy velice vyzná, není třeba ani připomínat. Jeho silnou stránkou je, že umí probíranou tématiku dobře vysvětlit a uvést k tomu patřičné příklady, občas doplněné i o vtipné historky. Součástí výživy byla i praktická část, kdy jsme u tabule sestavovali a vysvětlovali jídelníček pro některého z účastníků kurzu.
Kromě výživy nás Lukáš ještě seznámil s předsoutěžní přípravou v kulturistice.

Dokonce ani téma dopingu nezůstalo stranou. S problematikou tohoto ožehavého tématu včetně jeho pojetí podle nového zákonu nás seznámil Ing. Martin Jebas.

Mgr. Štěpánka Flusserová měla na starost pro většinu asi tu nejnáročnější část, kterou byla anatomie a fyziologie. Naučit se anatomii během takto velice krátké doby je velmi náročné, což sám znám z vysoké školy. Naštěstí mám tu výhodu, že jsme anatomii již probírali a mám z ní úspěšně splněnou zkoušku. Bohužel jak už to bývá, člověk zapomíná… :) Ale tímto jsem chtěl pouze naznačit, že jsme na kurzu brali anatomii podrobněji, než jsem předpokládal. Což je samozřejmě správně.

Velice zajímavá byla diagnostika, kde jsme se o sobě dozvěděli mnoho zajímavostí. Nácviku diagnostiky včetně testovacích a protahovacích cvičení jsme věnovali hodně času, což velmi oceňuji, protože zrovna v této části jsem se naučil nové a velice užitečné dovednosti.

Poté přišel na řadu opět Pavel Provázek, s kterým jsme strávili mnoho hodin ve fitku, kde jsme se učili vše o sestavování tréninkových plánů a poté jsme se učili správnou techniku všech cviků (některé jsem dokonce ani neznal).

Pokud bych měl celkově zhodnotit kurz, nemám sebemenších výhrad. Všichni lektoři byli velmi ochotní a uměli svůj předmět náležitě vysvětlit. I co se týče dalších záležitostí, jako nachystané knížky se sešitem a propiskou, volný vstup do fitka a sleva na suplementy velmi potěšili. Tak to vypadá, když někdo chce lidi naučit, a ne jen z nich vytáhnout peníze. Přístup Trenérské školy Ronnie.cz se mi líbí a mohu ji každému doporučit.

Teď mi už jen zbývá vypracovat seminární práci a zopakovat si učivo před závěrečnýma zkouškama.

Trenérská škola Ronnie.cz
Trenérská škola Ronnie.cz
Trenérská škola Ronnie.cz
Trenérská škola Ronnie.cz
Trenérská škola Ronnie.cz
Trenérská škola Ronnie.cz
Trenérská škola Ronnie.cz
Trenérská škola Ronnie.cz
Trenérská škola Ronnie.cz
Trenérská škola Ronnie.cz
Trenérská škola Ronnie.cz
Trenérská škola Ronnie.cz

 

reakce čtenářů





 [url]   [b]   [i] 
 
Reakce čtenářů obsahují celkem 49 příspěvků.

neregistrovaný:
Viki
e-mail:
Viki.zemanova@seznam.cz
9.9 2013 14:17
datum:
nadpis:
Ahojky, chci poradit
Ahojky, chci si dělat Trenérský kurz na teto skole, ale mám opravdu strach ze zaverecnYch zkoušek, jelikoz na učení opravdu moc nejsem a nejde mi to a anatomie mi příde oprAvdu těžká. A nechci vyhodit jen tak peníze pokud to nezvládnu.
Co si o tom prosím myslíte ? Zvládne to každy ? Děkuju

neregistrovaný:
Daniel
e-mail:
mnn
3.1 2013 22:41
datum:
nadpis:
lpůlkpů
tvl nic moc kluci ja merim 195 cm vazim 120 kg posiluju 3,5roku jenom svalstvo mi vazi 40kg to je nic moc :DD

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
29.7 2010 18:28
datum:
nadpis:
.
ja kdybych byl tak malej , tak silnicni kola jasna volba ... Ja su taky malej 176 cm , ale mam mohutnou kostru se nehodim na vytrvalostni sporty

neregistrovaný:
Jakub
e-mail:
xxx
29.7 2010 16:59
datum:
nadpis:
xxx
To víš každej nevyroste na 180cm a neváží v 15 letech 80kg. Jsem menšího vzrůstu, ale za to má výhodu na mých 160cm bude vypadat docela dobře 75kg oproti lidem se 180cm. Já měl ještě v prváku nějakých 152cm. Hold jsem mrně.

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
29.7 2010 16:03
datum:
nadpis:
Jakub
ty kraso 48 kg to si opravdu nepamatuju kdy sem to mel , mozna tak v prvni tride , ale myslim size sem uz mel vic

neregistrovaný:
eee
e-mail:
eee
29.7 2010 14:46
datum:
nadpis:
smazáno: Martin (29.7.2010 14:47)

neregistrovaný:
Jjakub
e-mail:
xxx
28.7 2010 12:38
datum:
nadpis:
xxx
Tak když si vezmeš 4kg ročně kvalitních svalů tak za 10 let to je 30kg. Začal jsem cvičit před 4,5 roky a váhu jsem měl 48kg. Takže nárust svalů je tam určitě.

neregistrovaný:
serž
e-mail:
.
28.7 2010 11:30
datum:
nadpis:
for Jakub
a já myslím že s touhle vahou si mohl za rok 10kg navíc a 5% tuku... 66 kg to musíš chodit v kanadách když fouká vítr, ne? tím se raději nechlub, začni cvičit a kašli na rýsování až budeš vypadat jak chlap tak to srysni

neregistrovaný:
Jakub
e-mail:
xxx
28.7 2010 10:48
datum:
nadpis:
to Jirka
Jirko sice váhá jen 69kg, ale zas když loni při 7*tuku 66kg a letos při 4% 69kg tak jsem mohl přibrat cca tak je tam o nějaké 4kg svalů víc což není špatné si myslím.

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
28.7 2010 10:44
datum:
nadpis:
.
doufam , ze ten blbec dostane ban na IP ...

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
28.7 2010 10:17
datum:
nadpis:
Jakub
Jo tak pri vaze pod 70kg tomu verim , ale kdyz ma nekdo 115 kg , to uz je t oshazovani trochu vetsi utrpeni

neregistrovaný:
Jakub
e-mail:
xx
27.7 2010 19:45
datum:
nadpis:
to Jirka
Jirko moje váha po vy rýsování k 5.7.2010 byla 69kg na 160cm věk 21 let procento tuku 4%. Zdroj můj osobní deníček měření mi provedl můj obvodní doktor.

uživatel:
torturo
27.7 2010 19:21
datum:
nadpis:
to siorac
ty woogo to je sloh. To bych taky chtěl umět

uživatel:
Freimen
27.7 2010 14:45
datum:
nadpis:
.
siorac: je legrační, jak si dokážeš v jednom příspěvku tak protiřečit, nejprve se dožaduješ vědeckých studií a sám dáš odkazy na dva bulvární články a nakonec moralizuješ o dialogu a slušné úrovni psaní, zatímco napíšeš nějakých 5 jemně skrytých urážek - jak napsal admin těchto stránek Nasser - v příspěvcích lidí jako jsi ty nejde o to někomu něco vysvětlit, ty pouze těžíš ze své anonymity proti někomu, kdo se svou kůží šel veřejně na trh a hledáš jakékoliv niance v příspěvku svého oponenta k tomu, aby sis něco dokázal. To opravdu smysl nemá.

jirka: nepovídej, zvhledem k tomu, že byla řeč o kulturistické předsoutěžní přípravě, tak dnešní puberťáky opravdu nikdo nemyslel

neregistrovaný:
siorac
e-mail:
siorac@post.cz
27.7 2010 14:13
datum:
nadpis:
to Freimen
(omlouvám se za duplicitu předchozího příspěvku)
Nenazval bych to klubem skeptiků ale sokratovským dialogem. Je však vyčerpávající diskutovat s nepozorným a zbrklým protějškem, který má sklony k populismu. Když už skutečně nechceš nebo při své nesoustředěnosti nemůžeš číst, přemýšlet a korektně reagovat na to, co píšu, skončíme to. Při Tvém (snad již dosaženém?) vzdělání je to ovšem smutné. Závěrem udělám jen dvě poznámky, které Ti mohou někdy ulehčit život
- redaktora, pokud dokážeš uplatňovat pravidlo shody podnětu s přísudkem (spalovače měly), a
- diskutujícího, pokud se zdržíš odhadování anonymních protějšků jako jsem já. Mohlo by totiž dojít k odhalení, že posuzovaná osoba už přípravou (a třeba nejednou) na závody v kulturistice nebo fitness prošla, dosáhla toho možná o malinko víc při malinko lepší formě, než v jaké jsi sám kdy byl. Ale nedojde, neboj. Přes náznaky provokace nemám zapotřebí porovnávat svaly a věřím, že to slušně diskutujícím zde na fóru ani nevadí.

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
27.7 2010 14:11
datum:
nadpis:
.
freimene s tema procentama tuku bych nesouhlasil , kdyz se podivam na ty dnesni pubertaky , tak ma 4% podkozniho tuku kde kdo , to nnei umeni , umeni je mit 4% podkozniho tuku a pod tim mit svaly

neregistrovaný:
siorac
e-mail:
siorac@post.cz
27.7 2010 14:07
datum:
nadpis:
to Freimen
(omlouvám se za duplicitu předchozího příspěvku)
Nenazval bych to klubem skeptiků ale sokratovským dialogem. Je však vyčerpávající diskutovat s nepozorným a zbrklým protějškem, který má sklony k populismu. Když už skutečně nechceš nebo při své nesoustředěnosti nemůžeš číst, přemýšlet a korektně reagovat na to, co píšu, skončíme to. Při Tvém (snad již dosaženém?) vzdělání je to ovšem smutné. Závěrem udělám jen dvě poznámky, které Ti mohou někdy ulehčit život
- redaktora, pokud dokážeš uplatňovat pravidlo shody podnětu s přísudkem (spalovače měly), a
- diskutujícího, pokud se zdržíš odhadování anonymních protějšků jako jsem já. Mohlo by totiž dojít k odhalení, že posuzovaná osoba už přípravou (a třeba nejednou) na závody v kulturistice nebo fitness prošla, dosáhla toho možná o malinko víc při malinko lepší formě, než v jaké jsi sám kdy byl. Ale nedojde, neboj. Přes náznaky provokace nemám zapotřebí porovnávat svaly a věřím, že to slušně diskutujícím zde na fóru ani nevadí.

neregistrovaný:
siorac
e-mail:
siorac@post.cz
27.7 2010 13:32
datum:
nadpis:
to Freimen
Které opravdu odborné studie dokazují kvalitu, komplexnost a účinnost doporučovaných výrobků? Nemluvě již o skutečném obsahu a množství složek uváděných na etiketách.
Když by se Ti nedařilo nic najít, stačí bulvár

Tvá řečnická otázka by tedy místo "...a pokud máš pocit..." měla začinat "...a pokud věříš...". Tím se dostáváme k excelentně rozeznanému "vtipu" mého předchozího příspěvku - náboženství. Věřím, že fungovat může jakýkoliv spalovač či jiný doplněk na trhu. Stejně jako věřím, že funguje placebo. Jde jen o rozdílné cenové hladiny
Otázkou pak zůstává (ten otazník v editovaném "duplicitním" příspěvku není bez významu!), zda si je přednášející na trenérském kurzu ochoten připustit svou "náboženskou" příslušnost?

PS: Oslovení raději "sioracu", ale stačí počeštit na "sioraku" (jde o postavu ságy Dědictví otců Roberta Merleho ); odhad na lidi pod psa - doporučuji nechat si příště pro sebe, následné dedukce mohou být hodně mimo mísu

uživatel:
Freimen
27.7 2010 12:24
datum:
nadpis:
:-))))
Příspěvek jak v klubu skeptiků. Ano, pokud je tvá filosofie o tom, že Země není kulatá, ale pouze "můžeme věřit, že je kulatá", což ještě podtrhuješ zdroji z bulváru, tak opravdu není o čem :-)

Ovšem vědecké studie hovoří jinak i o použití klasického kofeinu, natož pak vícesložkových spalovačů tuku, nemluvě o legislativě ČR či EU, kde je jakákoliv nesrovnatelnost etikety a obsahu kvůli tvrdému kontrolování téměř nereálná. Ale to už se jen snažíš odbočit :)

PS: přesně takové příspěvky mají lidé, kteří si nikdy v životě neprošli žádnou přípravou na závody v kulturistice a fitness a těch 4 % tuku opravdu nikdy neměli :-D. To totiž není o víře, nikdo zde ani nenaznačil, že by snad spalovače měli nějaké zázračné účinky, ale spolu s cíleným tréninkem i dietou jejich efekt zvyšují a každý si to mohl sám na sobě empiricky vyzkoušet, pěkně to napsal Jakub.

uživatel:
Nasser
27.7 2010 12:22
datum:
nadpis:
...
už vím, že některým lidem nemá cenu něco vysvětlovat. Proto nebudu ztrácet čas a jen dodám: souhlas s Freimenem

neregistrovaný:
siorac
e-mail:
siorac@post.cz
27.7 2010 12:13
datum:
nadpis:
to Freimen
Které opravdu odborné studie dokazují kvalitu, komplexnost a účinnost doporučovaných výrobků? Nemluvě již o skutečném obsahu a množství složek uváděných na etiketách.
Když by se Ti nedařilo nic najít, stačí bulvár

Tvá řečnická otázka by tedy místo "...a pokud máš pocit..." měla začinat "...a pokud věříš...". Tím se dostáváme k excelentně rozeznanému "vtipu" mého předchozího příspěvku - náboženství. Věřím, že fungovat může jakýkoliv spalovač či jiný doplněk na trhu. Stejně jako věřím, že funguje placebo. Jde jen o rozdílné cenové hladiny
Otázkou pak zůstává (ten otazník v editovaném "duplicitním" příspěvku není bez významu!), zda si je přednášející na trenérském kurzu ochoten připustit svou "náboženskou" příslušnost?

PS: Oslovení raději "sioracu", ale stačí počeštit na "sioraku" (jde o postavu ságy Dědictví otců Roberta Merleho ); odhad na lidi pod psa - doporučuji nechat si příště pro sebe, následné dedukce mohou být hodně mimo mísu

neregistrovaný:
Jirka
e-mail:
.
27.7 2010 12:03
datum:
nadpis:
Jakub
4% podkozniho tuku?? To je sotuezni forma , to mas jako napruhovanej gluteus? Pristi leto chcu met taky nazilovane nehy , ale nevim jestli se dostanu na 4%

neregistrovaný:
Jakub
e-mail:
xxx
27.7 2010 11:22
datum:
nadpis:
xxx
Pro siorac každý rok jsem zkoušel vyrýsovat pravidelná strava žádný alkoho kvlatní spánek 4-6 týdně ráno nalačno rotoped večer silovka vždy jsem se dostal z 12% tuku v objemu an 7% tuku po 8-10 týdnech diety. Letos jsem si ušetřil prachy koupil synepherine od extrifitu 2 tab před tréninkem o kofein 200mg a carnitin od vitalmaxu 4-6gr 3*denně a najednou jsem měl po 10 týdnech diety která byla stejná jako jiné roky akorát rozdíl byl zařazení spalováču a najednou 4% tuku. Tak je vidět že to funguje.

uživatel:
Freimen
27.7 2010 10:51
datum:
nadpis:
siorac
Panuje zde velmi podivné ovzduší, do toho ještě hloupé řeči na Pavla

Jinak sioraci vtipný příspěvek, ptáš se, zdali jsme vzali v potaz vědecké studie a prolinkuješ to na bulvár - ano, čtenářkám a čtenářům takových bulvárních článků, kteří si to čtou v práci napočítači, zatímco se u toho stravují v McDonnaldech a fastfoodech, spalovače a dokonce ani Cola light opravdu nepomohou

Ale vše, budování svalů či spalování tuků je o komplexnosti od cíleného metodického tréninkového plánu, přes cílenou výživu i cílenou suplementaci a pokud máš pocit, že k tomu kvalitní a komplexní spalovače nefungují, tak buď začni ony opravdové odborné studie číst (a přečti si alespoň něco základního o synephrinu a kofeinu) nebo se dokonce jednou vyhecuj a zkus vyrýsovat

naposledy editováno: Freimen (27.7.2010 10:52)

neregistrovaný:
siorac
e-mail:
siorac@post.cz
27.7 2010 09:27
datum:
nadpis:
povídání o spalovačích
(edit - duplicitní příspěvek)

naposledy editováno: Freimen (27.7.2010 10:51)

neregistrovaný:
siorac
e-mail:
siorac@post.cz
27.7 2010 09:26
datum:
nadpis:
povídání o spalovačích
to Freimen: ...a o čem jste si povídali? Vzali jste v potaz nejnovější vědecké studie? Např.
http://magazin.ceskenoviny.cz/zdravi/zpravy/doplnky-stravy-k-hubnuti-podle-vedcu-nepomohou/503308
nebo
http://www.novinky.cz/zena/zdravi/205904-potravinove-doplnky-na-hubnuti-nefunguji-tvrdi-vedci.html

povídali jste si o tom, že je to tak trochu náboženství s modlami Fat Burner Exogenic atd.

neregistrovaný:
Kryštof
e-mail:
ggg
26.7 2010 23:46
datum:
nadpis:
ggg
Zdar Milane nechtěl bys zveřejnit článek jak vypadá tvůj objem jak cvičí co tak za den sníš.Jaké spešl cviky po užívaš nebo techniky.

neregistrovaný:
Jura
e-mail:
--
26.7 2010 19:20
datum:
nadpis:
Pisateli ob jeden příspěvek níže
Pokud by v trenérské škole učili jen aktivní kulturisté, tak by se toho studenti moc po odborné stránce asi nenaučili, protože velká většina kulturistů moc široký obzor (a to zvláštně o zdravotních aspektech tréninku) nemá.

neregistrovaný:
Zdenek
e-mail:
...
26.7 2010 19:04
datum:
nadpis:
Jirka
neboj se kamo. jsem v priprave na podzim..

neregistrovaný:
Pavel
e-mail:
...
26.7 2010 18:06
datum:
nadpis:
Dotaz ohledně Pavla Provázka:)
Pavel Provázek někdy závodil v kulturistice???co vyhrál nebo jak se nejlíp umistil???stačilo mi co předvaděl na ronnie.cz v tom seriálu:)))

neregistrovaný:
JoeC
e-mail:
army@army.mil
26.7 2010 17:48
datum:
nadpis:
jop
Též jsem absolvoval tuhle školičku:-) Kvalita. Doporučuji

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
26.7 2010 16:18
datum:
nadpis:
Zdenek
tak prestan snit a zacni poradne makat

neregistrovaný:
Zdenek R.
e-mail:
ZdenekRz@seznam.cz
26.7 2010 15:23
datum:
nadpis:
Milanos
Milane fakt super forma! hlavne ty nohy.. ty jsou neskutecny!!! muj sen..

neregistrovaný:
Jakub
e-mail:
xxx
26.7 2010 15:02
datum:
nadpis:
xxxx
Pro Jirku: Za prvé proč by to byla reklama je to opravdu nejlepší škola v ČR staří si projí pár recenzí.
Pro Freimena: nechtěl bys i nám doporučit dle tebe jaké doplňky co se do kvality týče jsou supr.

neregistrovaný:
sergio
e-mail:
.
26.7 2010 13:24
datum:
nadpis:
AquaHit
S tím aquahitem jedeš metronomy?

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
26.7 2010 11:27
datum:
nadpis:
gainer
nevim co se hned certite. Jen vas postuchuju to ze to je reklama je jasny snad vsem

uživatel:
Freimen
26.7 2010 11:12
datum:
nadpis:
jirka
Milý Jirko, po skončení jednotlivých kapitol o fyziologii sportovní výživy se samozřejmě probírají i všechny základní skupiny suplementů. Jak vidíš vlevo, nejprve jsme rozebírali spalovače, na jejichž závěr po hodinovém povídání o mechanismu učínku následovala pochopitelně otázka "jaké spalovače tedy můžeme klientům doporučit?"...Nejinak tomu bylo i po skončení kapitoly o gainerech, kde jsem rovněž uvedl 3 preparáty, přičemž fotograf mě vyfotil zrovna po dopsání prvního. Nějaké další tvé dotazy?

uživatel:
Nasser
26.7 2010 10:53
datum:
nadpis:
reklama?
jak píše Tom.. taky jsem se tam naučil hodně užitečných věcí, které jsem buď ze školy úplně zapomněl, nebo se k nim ani nedostal. Kdybych byl spokojený v jiné trenérské škole, tak bych to taky napsal. Ale nejsem si zrovna jistý, jestli by tomu tak bylo, podle toho, co jsem slyšel od jiných

uživatel:
Nasser
26.7 2010 10:48
datum:
nadpis:
jirka
píše to tam, protože jsme se bavili o suplementech, s kterými má dobré zkušenosti a můžeme je doporučit klientům.

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
26.7 2010 10:24
datum:
nadpis:
.
no prinejmensim me pride divne , co tam freimen pise na tabulu cmpress B.I.G atd. Uz je to fakt trapne

neregistrovaný:
Tomáš
e-mail:
..........
26.7 2010 09:48
datum:
nadpis:
Franto
tvuj prispevek zni opravdu nenapadne, jak kdybys byl od konkurencni skoly, kde se diplomy prodavaji nebo jeste lepe davaji bez zkousek pri spolecnem cuceni na MS ve fotbale

Milan sadek po 8 letech soutezeni a dvema tituly abs.mistra CR a vicemistry sveta si tuto renomovanou skolu stejne jako my sel udelat a i pro nej to byl velky prinos, jak pise ve sve reportazi, coz si myslim mluvi za vse.

neregistrovaný:
Franta
e-mail:
...
25.7 2010 21:27
datum:
nadpis:
reklama:)))
zas někdo dělá reklamu Jebasovi že?

uživatel:
Nasser
25.7 2010 20:49
datum:
nadpis:
noap
rád bych si přivydělával už při škole.
Jakub: 98 kg

neregistrovaný:
noap
e-mail:
*
25.7 2010 20:38
datum:
nadpis:
?
Nasser: jsem myslel, že vzhledem k charakteru a typu školy kterou děláš - již není třeba nějaké "externí" licence - a po dostudování ji máš automaticky....

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
25.7 2010 20:04
datum:
nadpis:
.
kde vidis jeho formu ?

neregistrovaný:
Jakub
e-mail:
***
25.7 2010 19:44
datum:
nadpis:
***
Máš dost dobrou formu,kolik vážíš?

neregistrovaný:
Jakub Šedivý
e-mail:
sedivykuba@seznam.cz
25.7 2010 14:22
datum:
nadpis:
Brnkačka
Jo, Jirko, brnkačka, hlavně ta anatomie a antropologie.

neregistrovaný:
jirka
e-mail:
.
25.7 2010 11:12
datum:
nadpis:
.
taky mam v planu si udelat nekdy ten kurz. To uceni musi bejt brnkacka , kdyz se totiz clovek uci to co ho bavi tak to de raz dva

neregistrovaný:
Miroslav Krajčík
e-mail:
mkrajcik@seznam.cz
25.7 2010 11:06
datum:
nadpis:
Comment
Myslím, že Milan to vystih naprosto přesně, souhlasím s ním. Teď už jen to učení a že ho je sakra dost.

anketa
Kde kupujete doplňky výživy?
Vyzkoušejte také:    fitness-suplementy.cz  |   skfcr.cz  |   muscle-fitness.cz  |   sportujeme.sk  |   Mega Fitness Praha  |  
přihlášení